6 Şubat 2009

Yep Yeni Bir Açılım Buldum Türk Siyaset Tarihine Armağan Olsun

Yep yesyeni bir açılım buldum hayırlısıyla bu seçimlerden 1 ay önce partilerden en çok para verene satacam açılımımı. Açılımımın adı "Binom Açılımı"... Halk böyle açılabilen bir partiye bırakın oyu .... bile verir. Şöyle ki; parti başkanı her mahalleye binom açılımını bilen 3 5 kişi gönderecek bu kişiler de ev ev gezip herkese binom açılımını anlatacak. Sonra ne mi olacak söyliyeyim; halkın refay seviyesi artacak işsizlik azalacak fabrikalar açılacak ve ihracatın dibini bulacaz her şeyimiz yok satacak yani Norveç balık almaya bize gelecek o derece bak. Çok önemli bu binom açılımı lütfen beni takın sayın baykal, bahçeli, erdoğan :)

Duydunuz mu YSK saçmalamış neymiş o seçim pusulalarını doldururken yanınızda cep telefonu veya fotoğraf makinesi bulundurabileceksiniz. O ne lan öyle ben mesela gider halktan bir bölüme derim gidin bana oy verin fotoğraflayın sonra bana getirip gösterin alın size bilmem ne ama tabi seçilirsem. Bunu niye akıl edememiş bu YSK gerçekten yazık. Hani akıl vermek gibi oluyor ama bu birilerinin aklına mutlaka gelmiştir yani şu her şeyi demokratik ve bu kadar dürüst sandık görevlisi olan ülkemizde.

Wanted filmini yeni seyrettim ancelina yine konuşturuyor dudakları. Kurşuna falso verdirmek mümkün müdür? Tenis topuna vurursun bi şekilde falso alır futbol topuna aynı şekilde ama kurşun bu ya o kadar hızlı giden bir cisim nasıl senin el hareketinle falso alsın allah aşkına. 20 mt uzakta bir dart var. onun 10 mt önünde bir koyun ama maşallah bizon gibi, dartın ortası gözükmüyor sadece kenarlar gözüküyor yani vurmak imkansız. Hadi ordan vuruyorlar işte tam karşıdan hemde. Elini sallayarak tabancayla ateş ediyor kurşun koyunu solundan geçiyor dartın ortasına saplanıyor.

Yılmaz Erdoğan ve Demet Akbağ'ın oynadığı "Haybeden Gerçeküstü Aşk" gerçekten güzel bir oyundu. Hatırlayanınız var mı bilmem ama ben hatırladım tekrar seyrettim dün :)

Tren biletimi aldım sevgili blog tekli koltuklarda yer kalmamış 28 numara aldım cam kenarı olduğunu hesapladım az evvel inşallah yanıma ya hiç konuşmayan biri oturur ya da soracağım soruların cevabını verebilecek biri. Olur ya belki blogu okurda hazırlanıp gelir. İzmir 9 eylül treni Pazar akşamı saat 7:30 da Ulukent'ten kalkacak bense 4. pulman 28 numarada olacağım yanımdaki arkadaşa yol boyunca başarılar...

Kardeşimin telefonunu aldım bir kaç gün telefonsuz gezmesi için evde bir yere sakladım bilgisayar masasının altındaki kırmızı telefonun arkasında duruyor. Okursa bulur sayfayı açık bırakıp gideceğim :) Siz söylemeyin lütfen ama kendi bulsun taaam mııı?

Hiç yorum yok: