2 Şubat 2009

Sineye Çekilen Fosforik Asit Zamanla Depresyona Yol Açar mı? Sorduk...





500. yazımı kaleme alırken çok garip duygular içerisindeyim ve bu 500. yazım şerefine bu yazıyı okuyan 500. kişiye 500 kişilik düğün salonumda düzenleyeceğim bir tertipte lahana turşusu hediye edeceğim. Doya doya afiyetle yesin deyü. O lahanalar ona lezzet ve gerekse sağlık eyleyü...


Üst komşum tarafından Harry Poter olarak kodlanmışım. Ben hiç kendileriyle yüzyüze gelmememe rağmen onlar benim ecdadımı öğrenmişler. Ben bunu annem bana anlattıgında öğrendim. Kızı karabiber almaya gelmiş geri dönerken merdivene takılmış düşmüş karabiber dökülmüş anneminde daha sonra içi rahat etmemiş ve düşen kızın sağlık durumunu kontrol etmeye çıkmış yukarı. O da ne anneme Harry Poter nasıl demişler bütün aile. Annem şaşkın tribünler ayakta. Kim demiş sadece Nil'de yolculuk yapan sessiz ama sessizliğinin nedeni o uzun yoldan geçip okyanusa varırken enerji kaybetmemek olan su damlaları gibi. Ortam birden kararmış ve komşumuzun ağzından o kelimeler çıkmış "senin oğlan, biz ona Heri Potır diyoz çok benziyo kız". Annemin şaşkınlığı geçmiş zira tribünlerin ayakları ağrımıştı :)

Yani demek istediğim aslında Cem Karaca daha önce demişti "Hayat ne gariiip oooh hayat çoook gariiip" diğimi diğimi diğimi...

Yıllar yıllar önceydi çok eskilerdeydik özel tv kanalları yeni yeni yaygınlaşıyordu ama biz hala marşlarla açılıp kapanan TRT nin müptelasıydık. Dur durak bilmeyen Yenidoğan medyası boyna kanal açmaktaydı. Medya elinde oldumu ortalığın azına edersin önermesini benimsemiş olacaklar ki gazetesinden tv sine her basın yayın organına maydanoz olmaktaydılar. Yine o kanallardan birinde "bana bi şey lazım ama kim getirecek ki acaba?" {\ne kadar gereksiz uzattım ama :)\} adlı programa rastladım. Ne kadar acayip bir programdı o arkadaşınızdan bir şey getirmesini istiyorsunuz telefonda ve bunun karşılığında size eğer arkadaşınız getirirse para veriyorlar. E ne ki bu demeyin sizden öyle saçma sapan şeyler istiyorlar ki inanamazsınız yani. Mesela ben olsam şubat ayında taze börülce nisan ayında da "muşmula" isterdim. Yiyosa getirsin len 10 bin ytl veririm valla bak. Bulamaz valla bulamaz hele muşmula ne önce onu öğrensin arkadaşım sonra bulur. Muşmulanın ne olduğunu bilen arkadaşım ise zaten onu getiremeyecek kadar uzaktadır yani her şey üst üstüne gelmiştir kahretsindir allah.


Yakında yep yes yeni bir formatla karşınızda olacağım Prime taym izleyicisini kendime bağlamazsam seda sayan beni programına çağırsın. Türkiye'nin en güvenilir adamı olacağım Davos'a kayak yapmaya gideceğim ve son olarak Dubai'den "fahri hemşehrilik" isteyeceğim. Dı buruk el arab da bir gecede olsa konaklamak isterim doğrusu. Sonra kandemir konduk diye birisi yaşamış mı onu araştıracağım birde safiye soyla ile hafiye ayla kim bunu da çok merak ediyorum zamanım olsa hep araştıracam bunları. Buraya yazıyom işte yapmazsam önüme sürün bu dediklerimi.

3 kornel 1 penaltı, gol atan kaleye, dokuz aylık, atanalır büyükşehir belediye sipor, orta kafa gol, kaleci oyuncu ve daha nice mahalle futbolu terminolojisine girmiş sözcük ve söz öbeği şu sıralar bir gıda firmasının elinde kirlenmektedir kurtarın yapmayın etmeyin.


Kendimi Vedat Milor gibi hissediyorum allah sonumu hayır etsin. Lokantaya girip sizin özel tarifiniz varmış çok övdüler bende tadına bakmaya geldim görüşlerimi bildireceğim ve size belli bir derecelendirmeyle puan vereceğim onu bilerek hizmet ediniz teşekkür ederim dedim ve daldım bir italyan lokantasına. Makarnaya ne koyarsan koy hepsi sos diye gider bunu öğrendim sonra 2 3 fotoğraf çektim kendimle ve garsonlarla ve dedim şamdanda yayınlanacaksınız bu hafta puanınızı orada görürsünüz. Fotoğraflarıda daha sonra gönderirim dedim 2 hafta oldu yediğim makarnaların tadı hala damağımda :)

fiyat:3 yıldız
lezzet:4 yıldız
servis:5 yıldız
kandırılma potansiyeli: 5 yıldız
boş boğaz garson potansiyeli:5 yıldız
ortam dekorasyonu: Yıldızsız

Haftanın mekanı olarak bizim evin mutfağını seçtim annem aynı şeyleri söylememe kanmadı ve bana yemek yemem için ekmek almam gerektiğini söyledi garip oldum birden. Ben vedat milör sen kim oluyorsunda bana bunları diyorsun kadın dicektim "kaç tane alacam" deyiverdim...

Hiç yorum yok: