18 Kasım 2008

Bizden Kaçmaz Ekibi Olarak Keçileri Kaçırdık!

Bi zamanlar böyle bir ekip vardı lan. Frikik veren mankenin yerden yere vuran ama frikiği öven bir ekipti sanırım. Yok o bizden kaçmadı yok bunu amudda yakaladık falan filan derken bi ara baya gerilim magazin olmuştu program. Tırsmaya bile başladım o seslendirme yapan ulu adam saçma sapan bir konuyu bile sanki devletler arasında imzalanan bir gizli anlaşma kıvamına getirip okuyordu. Bulduğum yerde ağzının ortasına vurasım vardı o dönemler. Sonraları kalktı galiba o program. Zaten bu fox "farklı olacam lan ben" demekten dötünü yırttı. Yok haber saatlerini 10 a çekmeler yok her akşam kemal sunal'ın filmlerini yayınlamalar ve bunun reklamını bolca yapmalar ayrıca sarışın afetleri çıkartıp zaten libidosu tavan yapmış türk,kürt,çerkez vesaire erkeklerinin izlemesini sağlamak.

Kız hatırlıyorum şöyle diyordu.
...yay burcuyum....yayarım
her kış Uludağ'da kayarım.

yani şimdi gelde aduket çekme bu kanala. Zaten arka sıradakiler dizisine bodoslama girmek istediğimi bolca dile getirdim gerek yok şuan.

Anladım ki blog okuyucuları blog yazan adama bir kin besliyorlar. Genelliyorum kimseyi tenzih etmiyorum :) Bunun adı bazen kin olmayabiliyor ama mesela kıskanma veya bulduğu yerde bir kaşık suda boğma evreleride olabilir okuyucunun bulunduğu durum. Bende bir blog okuyucusu olduğum için benimde kıskandığım okurken "neden böyle yazamıyorum ya ben" dediğim bloglar var ama bunu asla dile getirmedim. Yazanın dötü kalkmasın böyle yazmaya devam etsin hesabı :) Hani övmüşlüğüm elbette vardır ama bunu yaptığım adam da bunu okuyup kendini bozmayacak adamlardır.
Ne demeye çalışıyorum? :) Anket sonuçları hep tahmin ettiğim gibi. Bundan önceki ankette bütün şıklar normaldi 1 şık koymuştum "dötüme kaş göz çizsem daha güzel olur" diye patlama yaptı şık oyların yarısından çoğunu o şık aldı.
Sonrasında bu ankette yine diğerleri normal bu "hastrlan" dı. Nerde böyle kıl şıklar var onlar oy alıyor. Ben kendim inadına hiç tıklanmayacağına emin olduğum diğer şıkkı tıklıyorum ve 2 dir tutuyor o şık anket sonuna kadar 1 kez o da benim tıklamamla kalıyor.
Kendimi çok sosyal deney manyağı bir insan olarak gördüm ve farkına vardım insanları yönlendirmek çok kolay. Hemde onlar hiç farkına varmadan. Şimdi tabi bunu okuyan adam artık önyargı sahibi olacak :) Bir daha anket manket yapmıcam zaten sonucunu hep biliyorum. :)

Sms'in gözü kör olsun. Ulan telefonlarda böyle mesajlaşma sistemini koyanın ben taa anlına zıçayım. Madem koydun adam gibi sal paçamı yazayım. 5 sms uzunluğunda kısa mesaj mı olur allah aşkına.
Kahretsin ki sesli ve sessiz harfleri yutmadan yazıyorum oysa gelen cevap aynen şöyle
"tmm cnm anldm sni bn ksra bkma afft br dha olmz ksin grnti vryrum fln fln " bir dünya saçmalık. bu ne lan?
Gidecem operatörümle uzun sms anlaşması yapacam 3 kontor vereyim her mesaja istediğim kadar yazayım ya bırakın...

11 yorum:

beenmaya dedi ki...

evet aynen bir çekememezlik, bir kıskançlık durumu mevcut. bakınız şekil bir arti efendi ve son yazısı :))

godsyndrome dedi ki...

yay burcuyum....yayarım
her kış Uludağ'da kayarım.

hahahaaha of öldüm gülmekten,anketler konusunda da haklısın.Beni okuyan herkes benden nefret mi ediyor diye düşünmüştüm ben de:)

Vladimir dedi ki...

Bu maninin diğer burçlar için olanı da var mı diye derin bir vesveseye kapıldım. Olsa da bilsek keşke.

Ben de çoğu blogu kıskanıyorum yüzsüzlüğe vurup bir gün beğendiklerimin hepsini sanki kendim yazmışım gibi isimlerini değiştirip kendi bloguma yapıştırcam gitsin.

Kriptograf dedi ki...

beenmaya: bahsettiğim şeyin oradaki mevzu ile bir alakası yok ki :)

godsyn:tebriği hak ediyor zaten bu tekerlemeyi bulan kişi.

vladimir:senin kıskançlığın 7 dünyada duyulmuş hocam zaten direk sana hitap ettim ben aslında :) blogkürecenek bizi kıskanmanı kıskanıyoruz...

kutup zencisi dedi ki...

kıskandığım bloggerlardan biri sensin krip... bunu çok samimi bi şekilde itiraf edeyim hazır mevzu açılmışken...

beenmaya dedi ki...

yav biliyorum tabiki de konunun içinde kıskançlık kelimesi geçmesi benim artiyi hatırlamama daha doğrusu onun beni hatırlamasına yetip de artıyor. o manada yani :))

Kriptograf dedi ki...

kutup zencisi:ehhe dün beşiktaş diyordun asabiyim diyordun bugün yeller esiyor dünkü asabiyetin yerinde :)

beenmaya: bu been birinci tekil şahıs mı yoksa bir anlamı var mı yani kendimi takdim eder gibi "ben maya" gibi bir şey mi ki sanmıyorum ama beenmaya ne demek onada bir anlam veremiyorum. Özel bir isim mi?

beenmaya dedi ki...

aslında o arımayanın almancasının yanlış yazılıp düzeltilmeye üşenildiği için öylece kalmış hali :))

Kriptograf dedi ki...

mükemmelin mükünde yani :)

kabakmeltemi dedi ki...

ahhaha mükemmelin mükünde... şimdi bunu görüp yine bir şey diyemeden gitmiş mi oluyorum... :)

Kriptograf dedi ki...

eheuhe bende yazarken çok güldüm ya :)