16 Ekim 2008

The Person You Have Called, Can not be... Pls try again leyter

Sevgili,saygılı ve görgülü okuyucu. Upuzun ya da kıpkısa süreliğine bloga yazı girdisi çıktısı yapamayacağım.
Upuzun zamandır beklediğim üniversite sonuçları belli oldu ve yıvadan uçma vaktim gelmiş onu anladım. Kütahya'da ki tek üniversite olan Dumlupınar'de Matematik okuyup bir baltaya sap olma planarımın ilk adımını atmış bulunuyorum. Belki gitmeden önceki son yazım bu. Ya da kışım. :)

(biliyorum kötü bir espri ama berksan ne güzel demiş bay bay)

Var mı Kütahya'da okuyupta benden saklayan okuyucu kitle mensubu arkadaş. Varsa bırakalım öyle kalsın. Yorum atsın zira Kütahya benim için yeni bir dünya gerçi küçük bir şehir ama olsun en azından tek başımayım. Kurtlar kapabilir, hırlılar saldırabilir, hırsızlar çalabilir her ihtimali düşünmem lazım. Kütahya'da evi olupta kiralık bekleten okuyucum varsa versin bana ben beklerin onun evini kiracı gelene kadar :)

Öğrenci işlerini arıyorum 3 saat önce
:alo iyi günler
::iyi günler ben ek kontenjandan matematik bölümüne kayıt olma hakkı kazandım acaba..
:yönlendiriyorum
::dırınım dırınım...
:cevap vermiyorlar.
::eeee
:cevap vermiyorlar işte.
::peki ne zaman cevap verirler?
:bilmiyorum yarın arayın tekrar yönlendireyim.
::olur ama ya yarında cevap veremezlerse?
:nasıl?
::iyi günler sağolun yarın görüşürüz...
:ki hikhi

2 nokta üst üste olan ve 2 tane olan ben 2 nokta üst üste olan ve tek olan santral görevlisiydi.

Pazartesi gidiyorum sanırım artık farklı açılardan bakmaya Kütahya'dan devam edicem. Size Kütahya'nın kentsel sorunlarından ve saçmalıklarından bahsetmek boynumun borcudur.

Yorumlardan aşırı derecede etkilendiğimi daha önce söylemiştim yani yorumda bana bok gibi yazıyorsun diyen biri çıksa kendimi bodrum kattakı şuan oturduğumuz evin camından atarım. Yine böyle bir gün Zihincell demiş temanı değiştir. Dedim ya fena etkileniyorum al işte :) yaraladın kırdın beni hocam. :)


(ama yiğit yaralı olur di mi?)
Nasıl olmuş ilk html kurcalamamı bu tema üzerinde yaptım lan ne eğlenceliymiş html kod yazmak.

Kalın sağlıcakla bütün barbunyalar sizlerin olsun.

9 yorum:

siminya dedi ki...

bloğuna naptın ? tersim döndü... bende jelibona bayılırım çıkar ondan çengelli iğneyi, ha birde uyarın için tşk editledim :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Oğğv bebemiz kazanmış da gidiyor. Tebrikler ve hayırlı olsun. Ama ordan devam edersin artık yazılarına. Sen de bi ortasını bulamadın gözüm, ya deli gibi uzun ve sık yazıyosun ya da şu anki ihtimal gibi hiç yazmayacaksın? Bir orta yolunu bul, bizi portakalsız bırakma.

Kriptograf dedi ki...

@siminya:bloğumdaki değişiklik işe yaramış demekki jelibon 2 aydır blogtaydı ama tema değişince göze göründü ve onunla alakalı mesaj geldi. :)

@bahtsız bedevi: yok yazarım herhalde oradan da ama tabi bir süre sesim soluğum çıkmayacağı kesin :) yazmıyorum diye "yakarım burayı" benzeri nidalar atarsanız sakinleşmek için arşivime bakar bakar beni anarsınız işte :)

Vladimir dedi ki...

Çok güzel olmuş beğendim. Oralara gidince sakın yazmamazlık etme. Oradaki izlenimlerini de merak ediyorum, buradakileri de ediyorum. Yaz lütfen. Uzun uzun yaz, uzun uzun okuyalım bizler de. :))

Godsyndrome dedi ki...

ya iki dakka boş bıraktık temanı değiştirmiş üniversiteyi kazanmışsın ikisini bir arada yapan tanıdığım tek insansın.hayırlı uğurlu olsun:))

Kriptograf dedi ki...

@vladimir: teşekkler, upuzuun bir birlikteliğimiz olucak hocam hissediyorum şurlarda bi yerlerde...

godsyndrome: teşekkürler, gerçekten üni kazanırken tema değiştirmek kadar zor bir iş yok yani daha önce sakız çiğnerken yürümek hakkında böyle düşünüyordum şimdi bütün düşünce sistemim alt üst oldu diyebilirim :)

Buzcevheri dedi ki...

Herşeyi geçtim "Yiğit Yaralı Olur" başlıklı Yılmaz Güney filmine ait vcd kapak resmini böyle bir yazıya iliştimek nereden aklına gelir insanın?

Kriptograf dedi ki...

yaralı yiğit yazınca buldum ayrı afişide vardı ama böyle cd kapağı olunca daha eğlenceli durdu :)

Adsız dedi ki...

hahaha...:D

bu yazıyı şimdi okudumda.. bak millet ne güzel galeyana gelmiş, beğenmiş yeni imajını..

yaw sen netceyn riyaziye okuyup bu yaştan sonra.. reklamcı iletişimci halka meşru ilişkiler uzmanı fln olmalısın..