15 Ekim 2008

Ne o Farklı Mı Geldi?


O gün Orta dünya çok karanlık bir güne uyandı, gökün yüzünde kara penguenler uçmaktaydı. Kara penguenlerin kötü ünleri hala orta dünya halkı arasında yaygın bir şekilde biliniyordu. Son olarak 2. Loıs'in oğlu Tomar onlardan birini Kiyamalolo dağlarının eteklerinde kıstırıp ırzına geçmişti. Penguenler ırzına geçilen arkadaşlarının intikamı için orta dünyanın halkına azap çektirmeye yemin etmişlerdi. Madem bizim ırzımıza geçtiler o zaman bizde onların demişler ve o sabah orta dünyanın üzerini güneş ışığı geçirmeyecek şekilde sarmışlarda falan filan ya işte...

Bugün hep bir uyku hali vardı üzerimde. Gece 2 bıçıkta yatıp sabah 8 bıçıkta kalkıyorum son 1 haftadır.

Bugün on yüz bin milyon tane blog okudum senin gibisini bulamadım blok. Herkes yazdığı şeyin divası onu gördüm :) Türkçe'yi kullanmayı bilmiyorlar ama toplumsal mesajın alasını vermeye çabalıyorlar. Noktadan sonra cümleye büyük harfle başlamayan bloggerdan ne beklenir sorarım sana blogger :)
Bildirgec'e de kızıyorum bu hususta. Onlarda da büyük harfle yazmak diye bir şey yok. Tamam bir önlem olarak yapmışlar ama bir kod yazıp düzenleyebilirlerdi bunu. Kendilerine de bu sitemimi ilettim her neyse.

kulturportakali.net e joomla teması aranıp duruyorum bütün gün. Bir tema bulsam şöyle ağzıma layık şakadanank yapıştıracam ama yok anasını satayım...

Son 5 gündür kimseyle cep telefonundan konuşmadım ve hava durumu,maç sonuçları dışında mesaj almadım. Anlıyacağın çok yalnızım blok. Kendimi yalnız hissetmiyorum o ayrı mevzu. İki veya daha fazla yüz barındıran bünyemle yalnızlığımı gideriyorum galiba.

Yine Kyle xy seyrettim, tabi çay koyduğum,su içtiğim ve bardak yıkadığım zamanlarda kaçırmış olmamı saymazsak. Yinede anladım bölümü yani. Kyle okula başlıyor ansiklopedileri ezberleyip bütün sınavlardan geçiyor ve bilmiyorum gerisini bir ara baktım çocuğun birini merdivenden atıyordu sonrasında zaten pek etkin bir izleyici değildim.


Analize This var şuan TNT de izlemiştim daha önce o yüzden seyretmiyorum Avrupa Yakası daha eğlenceli gibi sanki en azından "gündüz bankacı akşam rakçı olunmaz abi rak bir yaşam tarzı yeau" diyen kızın olduğu sahneler ve Ata'nın arabesk rak patlattığı yer.
Daha önce Ebru Gündeş'ten dinlemiştim o şarkıyı böylesi daha güzel...

Orta dünya kış uykusundan uyanmış bir kutup ayısının mahmurluğuyla güneş ışığıyla buluşmuştu o sabah. Penguenler bir dahaki yıla kadar artık orta dünyanın üstünde uçmayacaklardı. 2.Luis'in oğlu Tomar artık yeni adalara doğru yol almaktaydı...


Az önceye kadar ıhlamur ve ada çayını birbirinden ayıramıyordum,artık ayırabiliyorum yaşasın...

4 yorum:

http dedi ki...

notadan sonra küçük harfle yazmaya devam edeceğim krip :) sen rahatsız oluyorsun diye tarzımdan vazgeçemem ben... ayrıca büyük küçük ayrımı yoktur, harf harftir ve sadece takva yönünden ayrılırlar kendi içlerinde bana göre :)))

irticacı mıyım neyim lan ben :)

Kriptograf dedi ki...

hocam şöyle söyleyeyim eğer devamlı olarak noktadan sonra küçük harfle yazıyorsanız bunda bir mantık vardır yani üşeniyorum gibisinden bir şey ne bileyim bir nebze hadi diyorum :) ama sen tut bi büyük yaz bi küçük olmaz olamaz imkansız benimsin belalım :)

Vladimir dedi ki...

Bu ara ben de çok uykusuz kalıyorum. Okuduğum bloglarda olmayan imla hataları buluyorum. Dikkatle tekrar okuyorum hata yokmuş meğer sadece gözüm sürçmüş. :)))

Kriptograf dedi ki...

bak hocam aynı dert benim kaynımdada vardı gitti hocaya anlattı derdini hoca buna ıhlamur iç demiş o da içti geçti...