12 Ağustos 2008

Olimpiyatless

Doğduktan sonra tv izlemeye başladığım dönemlerde at yarışlarına bayılırdım ama koşularına değil koşmadan önce iki jokeyle gezdirilirdi ya atlar işte o görüntülere. Ayakları çime bastıkça hoşuma giderdi tak tak :) Şimdi dedemin bir adı var gerçi şuanki atın annesi vardı ben onunla anlaşıyordum daha çok ama bu erkek olanla anlaşamıyoruz pek. Daha adam gibi sevemedim hemen koklayıp dişliyor. 6 yaşına girdi ben hala tay diyorum çünkü çok zıpır. 2 dk zincirini çözün bir daha durana kadar yakalamak imkansız. Tepecekmiş gibi yapar ama daha hiç tepmedi. Çok güzel kişner bir ara yarışmıştık ta suratıma kepek püskürtmüştü. Neyse ya tv programları izleme gelişim sürecimi anlatacaktım yine nereye gittim.

İşte at yarışlarından sonra pokemon dönemi başladı. Yemek yemez pokemon izlerdim taso oynardım. İzledikçe taso oynama yeteneğimin arttığını düşünürdüm,ne gerzekmişim.

Daha sonraları ntv izlemeye başladım ntv izlemeye başlamadan önce olimpiyatları izlerdim mesela yüzme ve engelli koşu yarışlarını ağzım açık izlerdim isterse 4 saat koşsun adamlar yine izlerim. Maratonların canlı yayınlanmasını istiyorum mesela devamlı adamların koşmasını izlemek istiyordum. Bir önceki olimpiyatları izlemek için gece tv başında uyuya kalırdım.

Şimdi mi? Yok anasını satayım nerde trt3 çekmiyor burda. Çekiyor ama kanal 24 ile karışmış. Kanal 24 ve trt3 aynı frekansta yayın yapıyor kanal24ün sesi var üstüne biraz silik görüntü ve trt3ün yarım yamalak bir görüntüsü ve birazda "termit" (karınca olan termit yangın çıkarıcı değil) Yani kısacası bu sene olimpiyatsız bir sene benim için. Anca gazetelerde haberlere bakıyorum mesela yüzmede bir manyak varmış adam 3 altın almış girdiği daha 3 yarışta. 2.sinde de daha önce kendisine ait rekoru kırmış. Daha şimdiden kariyerinde 9 altın madalya alan 5 sporcudan biri olmuş bile. 27 yaşında daha.
Yüzme bilmememin bir etkisi var mıdır bu yüzücü merakımda bilmiyorum ama yüzme öğrenirsem sırtüstü ve kelebek olanlarını öğrenmek isterim :) Bıraksana kripto daha suyun üstünde duramıyorsun stil yüzme nerden çıktı. Biraz gerçekçi ol değil mi ama...

Kafkasya'da savaş bitmiş lan Rusya "kestik ya tamam saldırmıyoruz sıkıldık artık" demiş. Tuzla'da tersane de filikaların kullanımını test eden işçilerden 3 ü boğularak ölmüş. 150 ye yakın adamın öldüğü söyleniyor bu tuzla tersanelerinde gemi inşaatı ve benzeri işler sırasında. Ne kadar güvenli iş ortamlarında çalıştığımız da gözler önüne seriliyor. İstihdam var ama iş mekanı ölüm tehlikesi barındırıyor.


Neyse hafiften asabileşeceğim gibi :)

Olimpiyat izleyemeyen ve buna nasıl çözüm bulacağını arayan adam yazdı. Bu adam sen nereden bakıyorsun sorusuna "sanada baktığın yerede sokarım" cevabı veren bir arkadaş...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merba
aynen abi bn de olimpiyatless ım..
trt nin tüm kanalları çekiyo bi 3 çekmiyo...allah kahretsin..