11 Ağustos 2008

Döğüm Günü

Aha geçti bile. Öncesi ve sonrasıyla kriptograf'ın çılgın doğumgünü partilerinden görüntüler az sonra.

3 büyük ilde çoşku ile kutlanan gün il valileri ve eşlerinin katılımı ile resmiyette dil atsada çok cool bir parti oldu.
Kriptograf üzerindeki siyah tuvaletiyle göz kamaştırdı gözleri kamaşan güneş gözlüğü taktı e takınca gerçeği gördü tuvaletin içindeki kriptograf değil onun iç dünyasıydı. İç dünyamın tuvalet giyme isteğini bastıramadım gitti. Hayır kıyafetin şeklinden renginden haberim olmaz hatta gösterseler deseler bu tuvalet s.kime takmam ama işte böyle ulaşamadım mı giyemedim mi daha bi hoş oluyor. Tuvalet giyen bir kız gördüğümünde farkına varamadım bu güne dek. Oysa giyen vardır elbet.
Çok şairane bir giriş oldu affedin.

Ezogelin çorba ardından kıymalı pide yedim üstüne 2 oralet 3 çay 4 kakao içtim. İşte doğum günü dediğin budur kanımca. Karnım ağrıyor ama mutluyum. Kubat dinledim,teoman'dan söyledim fazıl say'dan çaldım. Ayaklarım kokuyor soyalı fıstık aldım yiyesim yok ama çok taze kokuyor.

Bolca hal durum bildiren bir yazı oldu bu nedense. Demekki ayaklarımı yıkamadan yazı yazmak olmuyormuş şimdi burada bu yazdıklarımdan vazgeçip silsem...bunun ne denli sapkın bir davranış olduğunu da bir ben bilsem...başımı alıp uzaklara gitsem...duyar mısın sesimi gudiyonsen.

Boşuna bakmayın müşteri yok bu akşam...Oysa üst kattaki klimalı 36m2 aile salonumu yakında hizmete açmayı planlıyordum.
Bitti dağılın...

4 yorum:

bahtsız bedevi dedi ki...

Ahh aslanlar.. Doğumgünlerimizi böyle tevazukar şekilde geçiririz. Ben de doğumgünümde iç çamaşırı alışverişine çıkmış ama mevzu bahis mağazanın o koccaaaa reyonu sadece bikini-mayo-şort reyonuna dönüştürmesi münasebetiylen bi bok alamamış, acıkıp bi simit yemiş ve eve dönmüştüm. (Göya pasta alıp üflüücektim bi kereye mahsus, onu da yapmadım)

Kriptograf dedi ki...

mercimek sanırım benim motoru bozdu, doğum günümde amel oldum yok böyle bir şey :)

ben elektronik pastama sabahtan beri üflüyorum fakat 1 mum bile söndüremedim yani dert etme kendine. Sende yok üfleyemiyorsun ben üflüyorum sönmüyor

bahtsız bedevi dedi ki...

He üfle üfle.. Son doğumgününe kadar üflersin artık :)

Kriptograf dedi ki...

dedem el verdiydi bana çok sağlam üflerdim aslında ne oldu bana :)