9 Temmuz 2008

Yazacağım Demek İçin Yazmak

Paylaşa paylaşa mahvolunan şu günlerde günde 4 5 posta çıkarttım yazıları.Hepsi 0 dan yazılan yazılar mı hayır.Kimisinde magazin yaptım biraz kimisinde garipsediklerimi yazdım.Şimdi onun bunun arşivini irdeliyordum kendi kendime ve bu gariplikle karşılaştım.



721 Claps Per Second - video powered by Metacafe


Neyse efendim boş muhabbeti bırakalım işimize bakalım.Adamın arşivinde senin ne işin var Kripto demezler mi adama ki yanımda oturan şahıslar dediler.Bırak ya milletin blog arşivinden sanane sana bir şey mi yazmış ta okuyorsun.Yenilerine baksana ahmak herif bak google reader dolmuş taşıyor.Senin s.klediğin yok.
Onlara cevaplarını verdim rahat olun.Hani o kadar çok blog var takip etme amaçlı eklediğim ama o eklediğim andaki yazıymış en güzel yazısı yoksa diğerleri hep fıs çıkıyor.
Yok bunalım takılıpta hayatın anlamını soranlar,dinlediği müziği 3 5 gün tanıtanlar,
gittiği yeri kaldığı oteli sokak numarasına kadar tarif edenler.Ne oluyoruz lan banane bunlardan.Neden kişisele kaçıyorsun bu kadar dayı? diye sorasım geldi sordum.

Seinfeldin başlamasına 15 dk kala sizlere İzmir'in güzide beldesi Mineşota dan seslenmek gerçekten güzeldi.
Konsoloslukta görev yerinde şehit olan polislerimize allah rahmet eylesin.Nerden çıktıysa bu şimdi.
Hani sanki yazayımda kaçayım havası estirmeye çalışıyorum bakmayın siz bana.Varsa yazılacak birşeyler sizlerinde hemen çıtlatın yazıp kaçayım bu gün yüzüne bakmam adam akıllı bir daha :)


Kaldım efendim kaldım.Hem öksüz bırakma diyen bir iç sese sahibim hemde lan bırak ne b.k varsa yesin kendi halinde.Bırak "rus hatunlar nasıl verir" yazanlar ve gariptir ki başlıkla ufak bir kelime tuttuğu için bloga doluşanlarla dolsun.
Öksüz kalmasın diye nasıl yazamadığımı yazacaktım bloga bu yazıda ama bak yine olmadı ki allah tan şu adamın arşivi beklediğim kadar doluymuş ta.
Yeni buldum çok kalite bir blog tavsiye ederim,girişler yan taraftan Cevval Diyor ki;

Buyrunuz geziniz tozunuz ve adam gibi okuyunuz.
İyi akşamlar.

Hiç yorum yok: