10 Temmuz 2008

Gül Ben ve Sürpriz Yaptırtma Bana Bilirsin Alasını Yaparım



Değil mi ama efendim şimdi o kadar adam dururken düşer mi bizim gibilere sürpriz yapmak yaptırtmak yapmaya teşebbüse yönlendirmek gençleri.

Hani lan bir adam bu kadar mı şanssız olur hiç bir tv programına zamanında yetişemez,yok efendim ne canlı yayını izlemekten bahsediyorum.Hani zamanınıda beklemiyorum programın rastgele ben giriyorum salona kanalları zaplıyorum denk geliyorum hönk hadii kapatıyoruz program bitiyor veya film.
Sanırım biraz gazetelerin tv manyaaa bölümlerine bakıp bir kaç program saatini ezberlemeliyim.
20:30 da bu 21:45 te şu birde bunların seansları var anasını satayım.Her kanal h.içi 20:00 gbi bir dizi koyuyormuş 21:45 te bitiyor oha anasının gözü lan 1 saat 45 dk dizi mi sürer.Hadi reklam topla yarım saat.
Ne bu sinema filmi mi 1 saat 15 dk dizi mi olur.Lost'un finali gibi 1 bölüm yayınlıyız nanoğoooyyim.

Her neyse bak yine çıktım şeritten ne diyecektim ne diyorum.Dönelim efendim en kısa yoldan zikerm bariyerini.
İşte Sürprizden bahsedecektim size Gülben hanım almış 4 arkadaşını yanına vermiş ayarı hepsine bekliyor.Ne zaman advertorial girdi ben salona girdim zaten bende şans olsa Plüton hala gezegen sayılırdı?

Gülben hanım sizinde reklamında oynadığınız ürünü tanıtacağız şimdi bakınız bu bidid vidid ne kadar güzel değil mi?
Aaa evet gerçekten bende bu reklamda oynarken çok keyif aldım.Ter kokmuyorum artık.
Lan ne artığı önceden kokuyor muydun kokuyorsan bunu neden deklare ediyorsun da asap bırakmıyorsun adamda.Lan kafamı kaşımaktan yazamıyorum bitlendim mi ya.Ne garip kafamı kaşımaktan yazı yazamıyorum hey güzel Allah'ım sen kulunu al yanına ben fazlayım buraya.Nerde kalmıştık efendim...
Gerçekten şekşona deodorantı günde 5 10 kez sıkın sıktırın düzenli olarak yaparsanız daha faydasını görürsünüz.At gibi kokmazsınız en azından.Asansörde lan en yakın katta inin olum karı seyis herhalde öğh midem kalktı be yuh nanoğoooyyım dedirtmezsiniz kendinize.
-Evet Gülben hanım çok doğru söylediniz.(Bu hanım şekşona bişeysi artık neysiyse orasını kaçırdım)
Diğimi diğimi tabi ter kokmamanın başka yollarıda var,banyo etmek ve koltuk altı pedi kullanmak gibi ama biz yinede sıkıştık para lazım reklam yapalımda bu stüdyonun spotunun kirasını çıkartalım diye şekşona kullanın diyoruz
Lan çok fena kaşınıyor ya...

Bir diğer tırt ta İsmail Yk 5 dk seyrettim programı 2 dk reklam yedim 3 dk İsmail ile Seda saçmaladılar.Seda yok efendim orkide hareketini başlatmış


Sayın Seda senin bir projen var dimi iş bulmak gibi hayırlı bir görev üstlendin Türkiye'de herkes iş bulacak dedin.
Evet anacım dedim ve arkasındayım dabulyu dabulyu dabulyu sedasayan sılaş marketink e girenler gerekli ayrıntıyı bulabilecekler orada.Bu arada seda dergisinde de yayınlanan bir röportajım var 3 yıldır en çok satan kadın dergisi bu arada seda.
Aaa evet bugun itibari ile bana ....bin olarak geldi sayısı.
Maşallah de kız.
Öyle yanı kafaya kodum herkesi bir işe sokacam.
Ardından bir kaç zırva daha ama onlar bu kadar matrak deel.

Gelelim Alman kurdu İsmail e adam açık açık söylüyor benim tarzım yok diyor var mı daha ötesi.

İsmail ismail daldın gittin.
Yoğ abla sizi seyrediyorum ben.
Bizi mi hahahaha
Komedinin farkında mısınız?
ee İsmail senin çalışmaların nasıl gidiyor bir röportajında benim müzik tarzım serbest demişsin nasıl oluyor bu serbest müzik bi anlatır mısın merak edenlerin bi tarafları şişmesin.
Tabi hemen şakıyayım ben (bu arada alman kurdumuz tam bir gurbetçi olduğunu vurgulayan ağız hareketleri falan eksik etmiyor)serbest müzik yapıyorum yani şarkılarıma bakarsanız da zaten bir "tarzımın olmadığını" göreceksiniz.
[Adam doğru söylüyor abi adamda tarz yok ki günlük yazar gibi şarkı yazıyor adam,yolda yürürüm önce sağ ayağımı atar sonra sol ayağımıda sağ ayağımın yanına getiririrm böylece ilerlemiş olurum vidi vidi vidi.]


Daha fazlasına dayanamadım zaten İzmail de sahneye çıktı.Uzun süre konuşup ta bir şey söylemediği anlaşılınca Gülben o zaman İzmail'den bir şarkı daha alalım mı haaaaa? die İsmail'in fanlarına sordu e onlarda angut değiller ya
eveeeet diye yırtındılar ve İsmail şarkı söylemeye başladı böyle mutlu mutlu yaşadılar.

Bir sonraki bollywood'un sitcomuna başrol oyuncu olacak tipleri yazacağım yazıya dek hoşçakalın.
Power Rangers'ların (hem s takısı hem çoğul eki) selamı var herkese.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Damu pa kmu to?.. Nano ni klase blog man?