29 Temmuz 2008

Saygıdeğer Blog ve Yan Menüdeki Haber Vermemsi Garip Şeyler!

Sorması ayıp arada ben bir şey yapmadan kendinize bir çeki düzen vermeyi planlamıyormusunzu hiç?
Hiç mi utanmıyorsunzu halinizden bıraksam b.k götürecek ortalığı. 2 gündur uğramadım hemen yastıklar blogun yönetim bölümünün kanepelerinin üstüne atılmış.Bu gazeteleri kimin attığını biliyorum. Barometre kaç kere dedim sana şu çay bardaklarını mutfağa geri götür diye. Hayır anlamıyorum neden içtiğin yerde bırakıyorsun hatta neden adam gibi mutfakta içip gitmiyorsun.
Bütün gün köpek gibi çalışıp geliyorum aylık 32 ytl internet ücretini ödemek için. Allahtan elektrik kaçakta ona para vermiyoruz. İş yerinde patron zaten bugun fırça attı bana. Tuvale yapışıyormuş fırçası bu ne lan böyle dedi daha kapıdan girer girmez kafama fırlattı fırçayı. Zor yırttım matrixvari bir hareketle. Ama hep ben konuşuyorum biraz sorsanıza günün nasıl geçti diye. Ben size daha bir şey demiyorum,sizi oluşturan nası biliyorsa öyle yapsın sizleri. Mutlu olamayasınız inşallah,"404 hatalarıyla boğuşasınız inşallah", sizi düzenleyecem dur iki dakka diye kandırım silerler inşallah.

Duygularımnan oynadınız hepsi artık 2. el oldular.
Seni hiç sevmedim keşişlemesi güzel olan. hemde hiç...

Hiç yorum yok: