28 Temmuz 2008

Boş Zaman Gezmeleri Yaparım!

Bu aralar seyrek seyrek yazmaya başladım,hem ruh sağlığım dengeye girdi hemde parmaklarım artık ağrımıyor.
Yeni bir proje üstünde çalışıyorum.Tabut ltd şti.

Orman mühendizliği okuyup orman mühendisi olacağım,ardından tabut ltd şti yi piyasaya sokacağım. 2 yılda %1500 büyüme beklediğim şirket ile borsaya 3 yılda açılırım diye düşünüyorum.
Sloganlar bile yaptım 3 te holigan tuttum.
"Arayın ölmeniza yardımcı olalım,acısız"
"Ölemiyorum diyorsanız,artık demeyin,kapınıza gelip daha önce 3 kez kasten cinayete teşebbüsten içeride yatmış ve hep balına aftan yararlanmış personelimizle kapınızın önünde,mutfak bangosunda,küvette boğulmak suretiyle,bahçe de sulama hortumu ile boğularak,çim biçme makinanız ile kuşbaşı doğranarak öldürülebilirsiniz.Diğer istekleriniz ekstraya girmektedir.İsteğinizi açık olarak belirtiniz bütün alet edevat müşteriye aittir.Personelimiz infazı gerçekleştirir."
"Sms servisimiz hizmete girdi,ölsem mi acaba boşluk tc kimlik numaranızı yazın cevabınzı 5 dakkaya cebinize gelsin,1 saate kadar vadeli ölüm sizin olsun."

"İnternet üzerinden siparişlerde yangın küreği ile kafaya darbe sonucu şiddetli travma ve şampuan içirilmek suretiyle zehirlenme servislerimizde %14 indirim yapılmaktadır."

"Şirketimizde promosyonlar her haftanın cuma günü sabah ezanı ile başlar yatsı ezanı ile biter"
"Müessesemiz tabut,kefen,toprak,hoca,müezzin ve ağlamaklı cenaze topluluğu hizmetlerini ücretsiz oalrak vermektedir"

"Mezar taşınızda bir logo göreceksiniz,ben bunu istemiyorum diyorsanız gerekli logo ücretini Ziraat bankası 19 Mayıs 1919 numaralı hesaba havale efete veya elle yatırmak suretiyle gönderebilirsiniz.Havale masrafları gönderen tarafından karşılanır"
Fiyatlarımızda KADEVE dahil.ÖTV hariçtir. Tabut henüz özel tüketim mallarından sayılmıyor...

Tabut ltd şti,ölemeyenlere profesyonel çözümler sunar.Arayın itinayla öldürülmenize yardımcı olalım. İş bu sözleşme hususunda bir anlaşmazlık yaşanırsa davalara direk olarak Güney Afrika İnsan Hakları Nöbetçi Mahkemesi bakar.

Standart bıçakla boğaz kesimi ve ıslak çamaşır ipi ile boğulum 13 ürdün dinarı olup,katılanlardan kimlik bilgisi aranmaz.
""""****
İşte böyle bir şey :)

Bu arada Azerbaycan'da Burslu okuma gibi bir imkanım var değerlendirme aşamasındayım.Ya burada kalıp bu koyunu güdeceğim ya da bu diyardan göçeceğim.
Her şeyi zaman gösterecek.


Bunuda az evvel kadim bir dostum gönderdi:


Tam bir rezalet olan bu tabloda ki GETA, GTA oyununun okunamamış halinin yazıya dökülmüş formudur.Lütfen heyecana kapılığ GETA ne be demeyiniz.

Günün İçinden...
Dükkanın önüne lütfen park asla edilmeyecektir belediye yasaklandırmıştır.
Aynen böyle yazıyordu 5kardeşler Manav'ın önünde...

Hiç yorum yok: