15 Temmuz 2008

Lütfen Tutunuz


Süpermarketlerin kapılarında kırmızı bant üzerine beyaz harflerle yazılmış İtiniz,Çekiniz,Push pls gibi şeyler yazıyor.Çoğu insan bunları okusa bile anlam vermeden zaten kapıyı her zaman ilk yaptığı şey olan itmeyi deneyecektir.
Bakınız ev kapısı odaların kapıları hep içeri doğru açılır.Yani eğer içinde bulunduğunuz meandan daha geniş bir mekana giriyorsanız kapı içeri doğru açılır.Mühendislik olarak ideali budur ama şuan uyan çok azdır.

Dediğim gibi süpermarketlerin kapılarında yazar itiniz ya da kakınız gibi ufak çocuklara yönelik olduğunu varsaysak onlar çarpmadan bir kapının varlığından haberdar olmuyorlar bu yüzden onları da geçtik.
Düşündüm düşündüm ve bu yazıların kime yazıldığını buldum bu yazılar "allah tuttuğunu atın etsin" lafını 40 kere duyan insanlara ithafen yazılmıştır.Adam ballıdır maxi Tansaş'ın kapısını tutar kocaman kapı oluverir altın ama bedeviysen (hani şu çölde kutup ayısı bulanlar) gider mini Tansaş'ta bir acil çıkış kapısı tutarsın bir mandal altın olur onuda acil çıkış kapısından çıkmana neden olayın sende yarattığı heyecandan ötürü merdiven boşluğuna düşürürsün ondan da olursun :)

Bende arkadaşın 2 haftadır bulamadığı driver ı şans eseri google dan çok tutarlı bir arama yaparak buldum.Çocuk driveri kurdu ve ses gelmeye başlayınca hoparlörlerinden allah tuttuğunu altın etsin dedi bende o an elime batmış tikeni çıkartmak için uğraşıyordum bir toplu ine ile.E dedim hay şansıma sçyım.Bende bedeviyim muhtemelen.Ayağımdaki tiken çıktı ve çok rahatladım iğne yerine bir buzdolabı tutupta altın olsaydı da o iğne orda kalsaydı? yoksa böyle daha mı iyi?

Gidin kararı kendiniz verin ben verdim kendi kararımı...

Hiç yorum yok: