25 Haziran 2008

Dahil Edilesi Etiket Bulamama Sendromu


İlk başlarda oldukça kolaydı konuyu bir etikete dahil etmek ama artık öyle olmuyor önceki yazdıklarımla birleştirip bir bütünlük oluşturasım var ama o da olmuyor.
Yazdığımı okuyup etikete bakıyorum ne alaka diyorum kendi kendime yüzlerce etiket bulunuyor ama ben hiç birine konduramıyorum yazdıklarımı bu konduramadıklarım diye bir etiket açmama neden olacak gibi görünüyor hadi hayırlısı.
İçeriği gerçekten çok farklı konular yazdığımın farkına vardım konusu ne buranın sorularına verilecek cevap bulamaz hale geldiğim sırada artık ya takıl işte öyle anlatılmaz okunur bakılır sarpa sarılır gibi tümceler kuruyorum.

Pencerenin demirlerine top atan çocuklara bağırırken yazılan yukarıda ki yazı aşağıdakilerden hangisine dahil edilebilir?
a)Pencere demirlerine top atan çocuklara bağırırken yazılan yazılar.
b)öylesine yazılan yazılar.
c)Girilecek bomba entry öncesi okuyucuyu oyalama bir nevi astsolist öncesi şarkı niteliğinde ki yazılar.

Şeçiminizi yapıp 3443 e gönderin tüm opratörlerden 54 sms/108 kontor olarak ücretlendirilmektedir.

Hiç yorum yok: