11 Nisan 2008

Nostalji ve Bilim

Bu aralar bu iki olguyu acımasızca harmanlıyorum ne olduğunu daha anlayamadım sanırım 2 3 gün daha devam edip sonucu size yazacağım ama,bilimin nostaljiye kattıkları veya nostalji de şimdiki zamanı bulacak gibiyim.Temmuzda deneyde var belki de hepimiz huzura ereceğiz kim bilir.Neyse fazla uzatmayayım gelirse aklıma daha yazacağım bu konuyla alakalı.
Yazımı benim tam hatırlayamadığım fakat arkadaşın da yorumu ile tam olan bir iğrenimsiyi yazarak kapatıyorum.
Kim asla bakan olamaz?
Metin Şentürk
Biraz düşününce ne kadar iğrenç olduğunun farkına varacaksınız,hiç bir şey kaybetmediniz bunu okuyunca tersine düşünerek kazandınız :)
Ayrıca kaynağı olmayan bir haber duydum ama söylemeyeceğim.Kaynağını bulursam veya haberin doğruluğundan emin olursam onun bu bahsettiğim haber olduğunuda beliritirim.

Bir bardak su da gemi yüzdürülebilir mi?

Hiç yorum yok: