5 Mart 2008

Buyrun Oturun

Her nereye gidersem gideyim otobüs ile yolculuk ediyorum.Yine bir dershane çıkışı arkadaş ile kordon yapalım dedik.Dershanede hocanın toplantısı varmış kimseye soru soramamam cabası birde uyukladım ve ceketimin bütün deseni sol yanaklarımda çıktı. :)
Dışarı çıktığımda güvenlik görevlisi uyarmasa çin lokantasında ki aşçıya rezil olacaktım.(Dershanem çin lokantasının yanında ve beni ordan çıkınca ilk gören o çekik gözlü ve günaydın yerine gününaydın diyen adam.)
Neyse çıktık kordonda yürüdük biraz nargile kokusu sindi üstümüze.75 kuruşa 1 tane çay içtik ve otobüse binmek için Konak otobüs duraklarına geldim.Bozyaka tarafında oturduğum için o yöne giden otobüsler hep dolu geçiyor.Neyse bindim otobüse ve son boş koltuğa oturdum benden sonra otobüsteki yolcu sayısının 2 katı yolcu kadar daha otobüs kapısının önünde bekliyordu.Anladım ki uzun bir yolculuk olacaktı.Herkes bir şekilde bindi otobüse.15 dk sonra ilerleye ilerleye önüme bir bayan geldi,önce göz göze geldik dedim buyrun oturun,
-yok sağol teşekkür ederim dedi.]Arkadaşı ile konuşuyordu sanırım ondan diye düşündüm.
Kapının yanında durduğu için devamlı sırt çantasına sürtüyordu inen yolcular.Çantası gerçekten otobüsün sorunu olmuştu arkadan amcalar kızım indir çıkart çantanı falan demeye başladılar.Kızın çantasını çıkarması imkansızdı önünüde doluydu arkasıda çanta arada sıkışmıştı zaten.Ben yetiştim orada,
-İsterseniz verin çantasını inerken alırsınız(yanımda ayakta durduğu için)
-Yok teşekkür ederim çantamın içinden birşey alacağınızdan korkuyorum.Dedi
Suratına bakakaldım ve siz bilirsiniz diyerek çıkardım kulaklıklarımı açtım son ses müzik dinledim.Ama dedim bende mi sorun çapulcu gibi mi geziyorum üstüme başıma baktım,yok okul kıyafei ile kıravatı boğazında (günün yoğunluğundan kravatı bile gevşetememiştim)yani öyleyken bile dedi birşeyler alırsınız çantamdan.
Karar verdim bundan sonra 25 yaş altı hiç kimseye yer vermeyeceğim.Genelleme yaptım ama ne yapalım diğer 25 altı insanlarda bu kızı biraz terbiye etselerdi.
Neyse teyze geç otur sen buraya,yaş kaçtı acaba...

Hiç yorum yok: