4 Şubat 2008

Sultan Süleyman

Sultan Süleyman bir gün vezirine sormuş "Bir karınca bir yılda ne kadar yemek yer" Vezir "1 buğday ya yer ya yemez padişahım" demiş.Süleyman iyi bakalım o zaman diyerek vezirinden bir karınca getirmesini ister.
Karınca getirilir bir kutunun içine koyulur ve bir buğday atılır 1 yıl sonra kapak açılır buğdayın yarısı duruyor karınca ise hala sağdır.
Süleyman sorar"ey karınca neden 1 buğdayın tamamını yemedin" Karınca cevaplar,"dışarıda normal yaşantımda iken buğdayı toprak veriyordu ona bir kötülük etmezsen devamlı verecekti bundan emindim,ama şimdi buğdayı sen veriyorsun seni tanımıyorum en azından 2 yıl yaşayayım dedim".
Bakmak istediğiniz yerden bakabilirsiniz bu yazıya,çünkü her yönden çok fazla anlam içeriyor.İyi günler,4 şubatları oldum olası severim sebepsiz belki ama seviyorum işte ne yapayım...

Hiç yorum yok: