10 Şubat 2008

İfade de sorun mu?

Evet biri demişti eskilerden bilmem bilir misiniz.Ne kadar bilirsen bil bildiklerin karşdakinin anlayabileceği kadardır. Tam olarak bunu demesede benzerini söylediğine eminim.Hani bu dertten muzdaribim şu sıralar.
Belki daha farklı anlatmalıyım dedim kendi kendime ama yine tepki yok.Ya da tepki verecek insanlara denk gelmedim.Ama bir başkası gidiyor yapıyor ve tavan yapıyor resmen yüzlerce binlerce oluşum gerçekleşiyor(ne olduğu hakkında bir şey söylemeyeceğim).Yani işte dediğim gibi acaba ben mi anlatamıyorum yoksa karşı tarafta mı bir anlamamazlık var.Ama neden bana denk gelenlerin hiç birisi anlamasın!İşte bu soru aklıma gelince yazdıklarımı tekrar okuyorum acaba burayı sadece ben mi böyle anladım,ki doğru çıkıyor hem düz mantık gidiliyor okurken yazılarımı.Yahu yapmayın :D düz adam değiliz inişli çıkışlı yazıyoruz.Her cümleyi tek tek incelemeyin bir öncekine bakın olmadı mı bir sonrakine o da mı olmadı yorum yazın bu ne böyle diye :) Hani belki çok saf ifade ediyorum diyorum birde kendi kendime,çıplak bir şekilde döküyorum anlatmak istediklerimi.Oysa yapan tek cümle ile bitirmiş işi gerçekten kısa cümleler kurmayı öğrenmem gerekiyor en azından okuyanların uzun cümle görünce okumayı bırakmayacağı günlere kadar.(Bu cümleyi sonuna dek okuyanların benimle aynı şeyleri düşündüğünü biliyorum)
Her neyse iyi akşamlar dilerim herkese...

Hiç yorum yok: