23 Şubat 2008

Gaz Geldi!


Bu aralar bana bir hayli gaz gelmiş durumda, 3,5 ay sonra gireceğim öss için çalışma kararları verirken buldum kendimi hemde öyle böyle değil deli gibi çalışacağım için andlar falan içmeye başladım.
Nedense bu kararlarımı sabah 6:30 her gün periyodik olarak girdiğin tuvalette alıyorum.Uyku sersemliğinden olsa gerek akşama unutuyorum.Hatta bir gün okula doğru yürürken verdim böyle bir karar,ama otobüse binerken uçmuştu bile.Bilmiyorum bakalım inanmak başarmanın yarısıdır demişlerdi,inanıyorum kutucuğu yok optik cevap formunda.
İnandığımı da soran yok olsa bile bunun puanıma etkisi yok.İnandığımla kalma ihtimali de var ucunda.Bakalım sonum ne olacak.Yaklaşık 3,5 ay sonra hep birlikte göreceğiz.
Kitap okumaya başladım bu arada,bilmiyorum ne hikmettir 3 günde ilk aldığımı bitirdim.
Bir sonraki sınav sonucum eminim diğerlerine fark atacak.Buna inanıyorum :)

Biyoloji,Kimya,Fizik,Matematik 2,Matematik 1 ve diğerleri açılın ayrıldım da geldim.Allah sonumu ve sonumda etkisi olacakları korusun.

Hiç yorum yok: