8 Şubat 2008

Cenk ve Erdem

Gerçekten son günlerde yanaklarım ağrıyana kadar gülmek istiyordum.Bunu için malum Broadcast Yourself internet sayfasını ziyaret ettim ve sonunda amacıma ulaştım.Bir aralar adları duyulan iki kardeşimizin kayıtlarını ele geçirdim.Hoş onlar zaten ordalarmış ben yeni buldum.Buyrun kimine göre gayet sıkıcı gelebilir ama aynı espri anlayışını paylaştığım insanlara gayet komik gelecektir diyorum ve lafı uzatmadan videoya geçiyorum,buyrun...
Öss Muhabbetini seçtim umarım beğenirsiniz beğenmezseniz de hiç farketmez artık çok geç izlemeye başladınız ve bitirdiniz ki beğenmediniz veya beğendiniz.İyi seyirler.


Diğer videoları için malum Broadcast Yourself'e bakıviriniz.

Erdem'in anlattığı bir fıkra>>
Bir gün bir gün adamın biri evinde oturuyormuş,kapı çalmış gitmiş açmış kapıyı kimse çıkmamış aşağıya bakmış kapının önünde bir solyangaz görmüş.Bu ne diye tepki göstererek bir tekme vurmuş solyangaza.Solyangaz da 3 4 metre uçmuş gitmiş.4 5 yıl sonra yine bir gün adam oturmuş evinde tv seyrederken tekrar kapı çalmış.Adam yine gitmiş bakmış kapının önünde kimse yok,kafasını aşağıya çevirmiş ve solyangazo görmüş.Solyangaz adama ne vuruyorsun bee demiş.! Bitti

Hiç yorum yok: