17 Kasım 2007

Sabit Debi İle Akan Akarsuyun Harmonisi

Biraz fizik,biraz coğrafya hafiftende matematik kattım bugun dünyama.Öyle ki katmak ne kelime resmen harmanladım kendimi bu 3 dal ile kendimi.Günlerimi ayırdım artık Pazartesilerim Matematik,Salılarım Fizik,Çarşambalarım Kimya,Perşembelerim Bioloji,Cumalarım ise Geometri belki mecburiyet belkide yaptıkça yapası gelmekti beni böyle yapmaya iten tam bilmiyorum ama artık böyle.

Günde 150 200 soru çözmekte ne var diyorum artık.Tek sorunum zaman herşeyin ilacı olduğu gibi herşeyinde katili zaman olabiliyor.Günde 500 soru çözerim lakin günün saatlerinde oynama yapmam gerekir.

Bazı şeylerden vazgeçememek ileride vazgeçemediğiniz şeyden zorunlu olarak uzaklaşmanıza neden olabilir.İstisna oluşturan kaideler nadahil.İstediğiniz şey için öncelikle istemediklerinizi denemelisiniz.Zorluklar sizi istediğiniz şeye gitmede daha hırslandıracaktır ama seviyeyi kaçırmadan.

Özleyin beni anacım...
Tam yerine rast geldi manzara koydum...

Hiç yorum yok: