26 Kasım 2007

Mars'ınız parlasın inşallah...

Dünya ile Mars'ın geçici bir süreliğine birbirlerine yakınlaşmalarından ötürü bu gece ve gelecek 3 hafta boyunca Kızıl Gezegen, geceleri gökyüzündeki en parlak gökcisimlerinden biri olacak ve bulutsuz olması durumunda çıplak gözle görülebilecek.

Gökbilimciler, Mars'ın 18 Aralık'ta Dünya'ya yaklaşık 90 milyon km yaklaşarak, en yakın mesafeye ulaşacağını belirterek, gezegenin Nisan 2016'ya kadar bu derece yakınlaşmayacağını ve bu kadar parlak olmayacağını kaydetti.

Bu gece yarısından ve Salı sabah gün doğumundan hemen önce Mars'ı gözlemlemek için en uygun zaman.

Mars'ımızın parladığı şu günlerde üstümüze nur yağması dileklerimle sizleri uğurlarken sözlerimi tabiki bitirmek istiyorum ama olmuyor.Sadece ellerimin konuştuğu bu cümlelerde belki bulamayacağınız bir çok şey var ama başlıklardan zaten birçok şeyi çıkartabiliyorsunuz.
Sevenlerim elleri görmek istiyorum çakmaksız,cep telefonsuz,mumsuz sadece el istiyorum sadece sallamak için salllanan eller burdayım demek için elveda demek için...
Levent Yüksel'den bi daha şarkısını mesai arkadaşım konfeksiyoncu Bülent'e armağan ederekten göderiyorum.İyi çalışmalar kardeşim Allah işini rast getirsin...Akşama haftalık alıyorum ıslatıcaz ona göre sevgilerlen...



Kozmokimyagerolog ya da her ne ise kitle imhager miydi adınıda unuttum bak yahu...

Hiç yorum yok: