29 Ekim 2007

Büyük Kararların Eşiği...

Malumunuz öss denen bir sınav vardır.Girmeyenin iş bulamayacak gözü ile bakıldığı girenin fakat kazanamayanın bol olduğu bir sınav.Gir kazanama çık(kazanmamak her zaman kaybetmek değildir tabi)olsun sen yinede iş bulursun diyorlar adama.Hoş üniversiteye giren bir çok arkadaşım var aralarında çok iyi yerlere yerleşmiş çok az adam var.
Bende karar verdim ilk okul yıllarımda ki inekliğime dönmeye.Bazı şeyler iyi giderken diğerlerinin kötü gitmesi hiç te iyi olmuyormuş bunu farkettim.Madem başarı çalışmaktan geçiyor o zaman çalışacağım bende.Her gün 150 soru andımı burda içiyorum.
Yapmayan ehem böyle olsun işaret ve baş parmağınızı birleştirin yuvarlak yapın :)

Her neyse ben artık ders çalışıyorum gereklı olduğu zamanlar buralarda olacağım daha uzun süreler görüşeceğimiz günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Q=mc' d=m/v x=at' dikey atış moment argüment türev olasılık permütasyon üçkende açı çember pizza (acıktım bay bay)

Hiç yorum yok: