2 Eylül 2007

Neden Siz Nereden Bakıyorsunuz?

Blogumun başlığının Siz nereden bakıyorsunuz olmasının nedeni her zaman bakış açısına önem vermemdir.Görecelilik te tamamen bu yüzden oluşmaktadır.Neye göre ve kime göre gibi farklı kavramlar hep doğruyu yanlışa yanlışı da doğruya çevirmeye ya da bunları yapmasada fikrimizin değişesine neden olmaktadir.Polyana gibi bakmak sizin nereden baktıgınıza bir cevaptır mesela.Bütün sorunlara din,eğitim,yaşam,cinsellik,hayat,sağlık,geçim,iş ve aklınza gelen her konuyu size göre bir yerden bakarak size yararı olacak olanı seçebilirsiniz.Kararlı olmak bu tezime ara ara zıt düşen bir olgudur ama kararlılığı dozunda bırakmak (hırsa dönüştürmeden) her zaman tezimin yararlı oldugunu göstermiştir.
Tabi bunlar kimilerine göre yanlış gelebilir ki gelmelidir de ben benim nereden baktığım hakkında bilgi vermek için yazıyorum...
Nereden mi bakıyorum ben=Bünyem 7/24 yere paralel bir durumda etrafımda pc ve türevi teknolojik aletler,abur cubur diye tabir edilen 1 kaç yiyecek,annemin yatarak yemek yenmez ! sözüne inat hep yatarak yemek yiyen biri olarak bakıyorum hayata.

Neye baktığınız değil nasıl baktığınız önemlidir...

Hiç yorum yok: