2 Eylül 2007

İlk blogumun ilk yazısı

Öncelikle merhabalar herkese...

İlk blogum olması vesilesi ile bu ilk yazımda kim oldugumu (merak edenler için) anlatma çabasında olacagım yayında kaldıgım sürece bir çok çaba içinde olacagım bundan şüpheniz olmasın :)

Ben 1990 yılının ağustos ayınun 11. gününde doğmuş birisiyim cumartesi gecesi saat 11:30 da annemin karnından çıkıp doktorun popoma attığı şaplakla ağlamaya başlamışım ve o günden beri ağlıyorum.Bazen düşünürüm neden bebekler dünyaya ağlayarak merahaba derler acaba birşeylerden mi korkuyorlar eminim o an bilinçli olsaydım geri girmek için çırpınırdım.


Her neyse işte böyle doğmuşum ben farklı bir kişiliğe sahibim konuştuklarım ve anlatmak istediklerim genelde farklı algılanır.Benim gibi düşünen bir kaç kişi buldugumda bırakmam tmm derim işte adamım zaten hep te yanımda olmuslardır uzun zamanlar.
Kimisine göre komik kimisine göre zeki kimilerine görede saf birisi olarak bilinirim.İlk başta İNEK diye tabir edilen okulda tenefüsü nefes almak için verilen izin olarak algılayan ders tutkunlarından sanarlar fakat içime inince bazen eğlenceli bazen içine kapanık birisi oldugumu anlarlar.
Hep ortam tam dağılacakken konuşmaya başlarım herkes bırakıp giderken açılırım konuşurum susturamaz kimse o zaman beni sonra hep şikayet ederler neyse daha sonra devam ederiz derler daha sonra geldiğinde ise ben yıne konusmam cnku ıcımden gelemz o an onu ıstemısımdır.Şimdi olmuyor yahu napam :) işte o zaman sıkıcı biri oldugum düşüncesi hakimleşir insanların beyinlerinde.



Bu kısa paragrafların ardından şimdilik bu kadar deyip bir daha ki yazıma kadar sizlerden ayrılıyorum.(bu yazıyı yazarken tek onlıne ben olmama ragmen hepiniz hoşçakalın)

...
Bakın birde buraya mesaj bırakıyorum...(dün gece lavabodan çıktıktan sonra elektrik düğmesine basarken aklıma geldi)
Hata yapmak mecburidir,önemli olan telafisi olanı yapmaktır.

1 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bloguma link vermişsin teşekkür ederim. Çok güzel bir blogun var. Türkçemize biraz daha özen göstersen daha güzel olacak...