21 Eylül 2012

Yüksek

Yüksek lisansa almadılar.
Mülakata girdim fakat girmem bir işe yaramadı.
Neden yüksek lisans istiyorsun neden cebir istiyorsun dendi. Cevapladım ve cıktım. Baska bir akademik soru gelmedi. Alanımla alakalı.

Sonuç 4. sırada yedeklerdeyim. Sonuçlar açıklandığında asil olarak kayıt hakkı kazanan 5 kişinin 4 ünden ÜDS puanım kalan 1 kişidende Ales'im yuksek alınan 2 kişiden ise tüm puanlarım yüksek. Tek eksiğim hocalara yalakalık yapamamam. Sadece hocaya hocam ben yuksek lısans düşünüyorum demem. Halbuki peşinde koşup biraz dolanmak gerekiyormuş.

Kime dediysem yuksek lisans yapmak istediğimi hepsi hocaya söyledin mi diyor. Lan siparişle mi oluyor bu.

Çok fena hakkımı yediler. Arkadaşlar cennette köşkün var diyorlar du bakalım. :)

İyi geceler herkese. Buralarda olurum herhalde...

Hiç yorum yok: