14 Temmuz 2011

Dimbilik dümbülük

Sevgili ve saygılı blok. Göz görmeyince gönül katlanırmış atasözünü gerçekten merak ediyorum hangi durumda bana uyacak. Ya hep uzaktan oluyor ya da hiç olmuyor. Garibim biraz ben bu ara. Evdeyim nette baglattım oyun oynamaya basladım asosyal oldun diyorlarda normal hayattakinden daha çok insanın adının biliyorum nerdeyse oyunda.
Gerçek hayatta bile görüşmeye başladım oyun arkadaşlarımla ta Edirne'den adam geldi İzmir'e oturduk konustuk yemek yedik falan yani asosyallik mi ben tam çözemedim. Ayrıcada çok sağlam kafa dagıttırıyor. Hem böylece teknolojidende kopmuyorum okuldayken 2 ay geriden takip ediyordum teknoloji bültenlerini.

Yeni forumlar buldum,yeni teknoloji blogları var okudugum. Kişisel yazılardansa Beyn okumaya basladım eskilerini niyeyse adamın gün içinde naptıgının okumak hoşuma gitmeye basladı napmıs acaba bugün diye girip okuyorum cıkıyorum.

Telefonumun silme tuşu bozuldu artık hiç bir şey silemiyorum. Değiştirmicem telefonu böyle kalsın
Gece 4 te yatıyorum öglen 1 de kalkıyorum falan leyla ile mecnun var on numara izle derim sevgili blok. Hadi öptüm göbüşten...

Hiç yorum yok: