14 Nisan 2009

Kanada doğumluyum annem Sudan'lı babam Bahreyn, Şimdi ise Budapeşte'de oturmaktayız,Yarışmaya evden katılıyorum dil bilmiyorum ama ezberim kuvvetlidir

Sanırım dişlerim ağzıma büyük gelmeye başladı. Damağımı yedim resmen, ısırmayı geçtim kütürt diye ses geldi dişlerimin arasında ezilen damağımdan canımın yanmasıda cabası. Bunlar hep kabuklu elma yemekten oluyor ama vitamini ben kendimi bildim bileli kabuğunda. Mesela vitamini kabuğunda olan başka meyvelere örnek vermek gerekirse muz onunda küçükken kabuğunu dişlerimle sıyırırdım tatsız olurdu ama rengi içinin renginden daha tatlıydı. Soymaya üşendiğime inanmasam patatesinde kabuğuna vitaminli derdim ama patates kızartması kabuklu pek hoş olmuyor.

Haydi rektörler gözaltına diye bir şey duydum :) Bir an bizimkide gidermi dedim ama yok zaten bizimki Gül'lük döneminde "iktidara" geçti. Köşk atadı yani kısaca. O da beni atayanı bende atarım dedi ve gerekli bölüm başkanlıklarına gerekli adamları atadı. Aman fazla uzatmayalım zaten bozuk olan elektronik cihazlarıma el koymasınlar. Ben onlarsız ölürüm metris falan der gelir yani.

Söylüyorum aha burdan şu malum davanın 13. dalgasıda gelecek hatta o yetmezmiş gibi bu sonsuza dek sürecek sonra bi bakmışız malum davada 564. dalga operasyon yapıldı son operasyonda cumhurbaşkanı ve başbakan göz altına alındı. 563. dalgada savcıların kendi kendilerinin evlerini arama kararı çıkarttıkları ve kendi kendileri gözlerinin altına aldıkları bilindiğine göre 564. dalgayı kim başlattı. İşte akıllardaki soru işareti bu sayın seyirciler. Unutmadan hatırlatalım 500. şeref dalgası flash tv nin ana haber spikerini vurdu. Onu özel olarak 500. dalgada aldılar gözlerinin altına ki sansasyon olsun. Uzun araştırmalarımızdan sonra anladık ki flash tv ana haber sunucusunun 500 m(kare) lik bir muz bahçesi varmış. İnanamadık bir daha baktık ve onlar muz değil haşhaşmış :) Asparagas haber ekibi olarak birbirimize bakarak aman allahım dedik. Yanımızda yabancı basın mensubu arkadaşlarda vardı onlar daha holivud vari bir gayretle şaşkınlıklarını dile getirdiler. Shitler havada uçuştu.

Yediğim elmayı tabaksız getirdiğim için odaya her ısırıkta üstünde durması gereken alan daralıyor hep kabuklu tarafını masanın üzerine koyuyorum ama (vitamin kabukta ya) kabuğunu yedikçe nasıl koyacağımı şaşırıyorum o yüzden (siz farketmezsiniz ama) klavyenin üzerindeki elma püreleri yazdıkça daha diplere gidiyor. İhlas temizlik robotu yardımıma koş. İhlas temizlik robotu hızır gibi yetişti yüce yaratıcının kusursuz yarattığı insanın aklını kullanarak yapamayacağı şey yok sayın muhafazakarlar.

Ama ne demiş Thales "paralellik varsa oranlar sabittir"...

Hiç yorum yok: