22 Ocak 2009

Yoksa Keke Sen Mi Geldin?

"Planlanmış Hizmet Dışı Kalma Saati 4:00 Pm" Yanında da daha fazla bilgi edinin yazıyor deli oluyorum.

Aşure'nin yapılma dönemi gelmiş küçükken benim için hep heyecanlıydı bu aşure dönemleri. Annem uğraşır yapardı komşularla kocaman bir kazanımız vardı tüp biterdi pişene kadar ilk tabağı yiyenin işi hep iyi gider diyede bir şey uydurmuştum kendimce hep ben yerdim içinde bakla bulunca cüzdanıma koyacam cüzdanım hiç parasız kalmayacaktı. Bu batıllığı kendi lehime çevirerek 25 lt lik kazanda bakla arardım kepçeyler sonra bulur tabağıma koyar yerken çıktı mı aa dişime bir şey battı der çıkartır herkesin içinde gösterirdim sonra cüzdanıma koyardım. Demek istediğim her şeyin başı sağlık sevgili blog.
Ne demiş Yıldız Tilbe "naklen mutluluk istiyoruz"

Kral tv artık adam gibi klip yayınlayamaz oldu sanırım kiriz onuda vurdu. Konser görüntülerini koyup klip diye yutturuyorlar. Eskilerden çalıyorlar "bak sana bu defa kesin söylüyorum...kuş uçtu uçacak ahme" diyen deniz seki var mesela.

September-Cry For You var bilirmisiniz. Bilemediysenizde dinleyin bir kere. Genelde yabancı dillerdeki şarkıları anlamak için kulak yatkınlığı gerekiyor ama bu şarkı öyle değil hani sanki dil okullarında çocuklara pratik yaptırtmak için okutulan bir şarkı edasında. :)

Barış Manço dinleyesiniz geldi mi bugünlerde hiç aklınıza? Benim nedense geliyor. Özellikle arkadaşım eşek.

Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli,
Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli.
Hiç haber göndermedin o günden beri,
Yoksa bana küstün mü unuttun mu beni.

Dün yine seni andım gözlerim doldu,
O tatlı günlerimiz bir anı oldu.
Ayrılık geldi başa katlanmak gerek,
Seni çok çok özledim arkadaşım eşek...

Bir de böyle deneyin

Kaç yıl oldu saymadım dağdan ineli,
İstedim vermediler o hippi güzeli.
Siyo olman gerekli alman için beni,
Dedi bana hippi kız kaşıda deliktii.

Ben de hemen vazgeçtim, o günden beri,
Aramaktan yoruldum kız gibi birini.
Biri çıktı karşıma bildiğin ren geyiği,
Çık üstüme tepin dedi bilmezmiş gibi.

Çıktım çıktım tepindim, olmadı gelmedi,
Köyden ısmarladığım bebek pusetii.
Oysa dedem hemen, kargoya vermişti,
Niye gelmedi anlamadım 9 aydan berii.

Çarpışma "Crash" adlı fimi seyrettim yakın bir zamanda. En iyi film dahil 3 dalda Oscar almış olmasına rağmen, sonunu tahmin etmesi en kolay filmdi benim için. Oscar ödüllerinde sonu tahmin edilemeyen en "bilinmeyenli" film kategoriside olmalı bence. Irkçılığı fazla abartıp yok artık dedirtiyor. Bir beyaz bir beyaza hiç bir zaman beyaz demez adamım sen hiç gördün mü hey beyaz bugün akşam hard rock kafede takılalım belki bir iki melez düşürürüz diyen bir beyaz. Paradoksal bir diyalog oldu :)

Afrikalı ve Amerika'da yaşıyorsa afro-amerikan oluyormuş Afrika'da yaşıyorsa afrikalı afrikalı olarak tanımlanıyormuş. Ne demek lan bu. Sonunda bende ırkçılık yapıcam galiba kimse nasıl yapılacağını bilmiyor :)

2 yorum:

İzDüŞümLeR dedi ki...

Planlanmış hizmet dışı kalma hödösü sadece ben de var sanıyodum.Bir bilen izah etsede anlask şunun ne olduğunu :(

Kriptograf dedi ki...

ya sanırım blogger'ın teknik denemelerini yaptığı bir saat bu yani hizmet dışı kalıyor o belirlenen sürede. Dışarıdan girilemiyor 5 ya da 10 dk. Bunların hepsi teori tabi destekler kanıtlarım yok henüz :)