11 Ocak 2009

The beats going düm tek tek,

Selam dünyanın en saçma bloğu nasılsın bugün. Tam tahmin ettiğim gibisin. Seninle gündem konuşmayalı epey vakit geçmiş. Tabi gündemden kastım benim özel yaşamım değil dünyanın özel yaşamı. Aslında belkide dünya dışı yaşam formlarından okuyan vardır bu bloğu.

Neyse efendim şimdi gündem ben yazmayalı o kadar çok değişti ki yazasım gelmiyor yani. Başbakanın oraya buraya viuv zıpavn şeklindeki seyahatleri bir gün dünme otururken diğer gün birandın dil sürçmeleri benim daha çok ilgimi çekiyor. FokSON unutmama gerek tabi son haber bülteni yapıyorlar yapacak haberleri bitiyor youtubedan görüntü araklayıp ahanda koyunları korkutan koyun "bu da oldu sonunda" kategorisinde sizlerle diye haber yapıyorlar.

İsrail'in Gazze'yi vurmasımı daha kötü yoksa İngiltere'nin "fazla abartmayın" dan fazla bir telkinde bulunmaması mı bilemedim. Hoş hangi avrupa ülkesi "israil ayıp ettin bizi kaybettin" dedi ki. Kesin düşmüştür elinize "danone,cocacola,ipana,nestle..." gibi markaları boykot edelm israil batsın konulu broşürler. Benimde geldi ordan biliyorum. Hani neyin nerden geldiğini biliyoruz sonrasında birde boykot edip almıyoruz. Eyvallah sözüm yok buna. Bunu marifet sanıp "bugün diş macunu alcaktım gittim hardal aldım, çünkü israil ve abd malı olmayan diş macunu satılmıyor bizim bakkalda" diyen adamlara çok sözüm varda neyse.
Savaşlar neden başlar neden biter ortada bir formül yok ama kesin tek şey var savaşları yapılan bir yanlış başlatır ve doğru yapılana kadar devam eder. Doğru barışı getirir ama günün şartları önemlidir. Doğrular göreceli olmakla birlikte bazen yok bile olabilirler.

Medyadan duyduğum kadarıyla olaylardan haberdarım ve bütün söylediklerim bir düzine medyanın haberinin derlemesi niteliğinde yoksa gidip yerinde görmüşlüğüm yok.

"AsPa Ragas" (o bir palavra duayeni)((yepyeni oluşum))(((son dakka golü gibi)))

Dünya first ladylerinin doplanıp avrupa devletlerine "israile dur deyin aslanım" konulu ikindi çayından sonuç alındı sarkozy gitti eşit fırsatlar bakanı olan karısına ne çayı lan benden habersiz dedi ve konu kapandı.

Yılbaşında kanaldyi 2009a sokan kiboş mezarıma gelme istemem deyince halk galeyana geldi ve ibraamdan "gelmezsen gelme" dedi.

Her yere açılan hükümet sonunda aç açılımı yaptı ve bütün açları maaşa bağladı ama açlar yemedi bunu ve hükümete sktri çekti afedersiniz...

Nokla diye telefon markası çıkmış n91 olmuş n99 aynısını yapmışlarda türkçeye çevirirken sözlük anlamlarını kullanmışlar. mesela "power" aynı zamanda güç ve misal teyplerde açma düğmesidir ya oraya aç yazması gereken her yere "güç" yazmışlar. Kutlamışlar sonra birbrilerini.

Tcdd nin 2 hafta süren seferleri varmış ohaymış çüşmüş...


kapanış konuşmasının ordinaryus prof dr sayın değerli kıymetli (bu kadar ünvanı almak için çok fazla akademik kariyer yapmak gerekiyor yani ona göre) Hadise'ye bırakıyoruz.

Evet hadise söz sende...

Baby you perfect for me,
...
feels like there’s no way back

anayanlar anamayanlara şeyetsinler...

hadise sahneden inerkene "televolting(televoting) yok mu lan harbi mi diyon sçtık o zaman" der gibi baktı :)

Hiç yorum yok: