26 Aralık 2008

Dünyayı Tartan Günler

Selam dünyalı blog nasılsın iyisindir umarım. Beni sorma analitig geometriden 11 ortalama var sınıfta ben aldım 8 varmı böyle bir şey ya. :( Yemin ederim o kağıdı başka hoca okusa 50 den aşağı not almam bak bu kadar söylüyorum sana. Fizikten 83 al git analitikten 8 al bu ne ya böyle. Çok doluyum bilemezsin.

Diğer taraftan çıkmazdayım ya duygularımı köreltip vur patlasın çal oynasıncı bir yaklaşımla lale devrine geçeceğim sonra hökümet çökecek ya da vicdan yapıp sokarım lalesine de lalasınada deyip diğer tarafı seçeceğim. Analiz gocası matematik bölümünü 5 yıllık görüyor 4 te bitiren ben görmedim diyor. (yaz okulu hariç) Bu ayrıntıyıda verdikten sonra hadi bakalım alişan şimdi sen bize bir şarkı söyle...


SAbah şekeri modunda yazdığımın farkındayım. Karamsarlığa umut ışığı zerk eden tek program "mor prefabrik" dayak yiyen ve gece konduda oturup çatısında çift çanak takan yetmezmiş gibi stv nin bilmem kaç boyutlu dizilerinde açlıktan nefesi koksun imajı verilirken görünen çanakla ne yapılacağı şaşırılan dizilerin yapımında ve yayımında emeği geçen tüm ekibi barındırıyoruz hemde ücretsiz...

Burda kar mahvetti beni. İlk defa bu kadar üşüdüğümü hatırlıyorum ben. Daha şöyle çıplak elle karı alıp top yapmadım ama her yanım kar yani. Tek izde yürüyoruz bütün kampüs diğer her yer sürtünme kuvvetinden nasibini almamış gibi zurt fiyuu benzeri sesler çıkarttırıyor ayakkabılara. Sonrası buz gibi zemine pardon gibi değil direk buz zemine "ayrılamam" dercesine yapışan popo ve gülen bir kaç bin surat :) Allahtan ayakkabılarımın altında çivi var da yol yürürken buzları kırıyor yolu ulaşıma açıyorum. Yaşasın kar ayakkabıları. Ayakkabımn altında çivi falan yok bende kayıyorum ama denge sağlamakta üstüme yok yani. Resmen bu buz zemini ulaşım için kullanıyorum. en son fakülte kapısından otobüsün içine kadar kaydım şöför tuttu beni. Otobüsün içi 34 derece dışarısı -15. İçeri girmemle birlikte gözlük camlarım 4 cm kalınlaşıyor. Eski haline dönmesi fazla zaman almıyor ama gözlüklerimin ağladığını hissetmeye başladım.
Neyse efendim haftaya finaller var allah hepimiizn yardımcısı olsun. Hep birlikte analitikten geçelim inşallah ya da bırak kalsın seneye belki hoca değişir. sınıfta 25 alan yok ne 1. öğretimde ne 2. öğretimde. Neyse sizinde moralinizi bozmayayım de haydi ktin. Kütahya'nın bir şivesi var "gidin" denmiyor g ler k oluyor. kitin kitçes kittik. kırmızı ha pardon :)

Cern'den amcalar geldi ama ben gidemedim neden mi ingilizce hocası sınav yaptı. Bende kaptırdım kağıdı tekrar tekrar kontrol ettim bu arada tabi cern amcaları konferansı bitirmişler. Aslında aklıma gelseydi kontrol etmezdim kağıdı çünkü 4 kez kontrol etmeme rağmen hiç bir şeyi değiştirmedim. kaç mı aldım sanırım ortalamayı 3 e katladım 80 :)

;Ha bu arada analiz sınavım pek iç açıcı geçmedi 30 ila 60 arası bekliyorum ortalama 28. Analiz hocası bölüm başkanı oldugu için okumuyor sınavları hemen işi varmış. Neyse :)

9 yorum:

kutup zencisi dedi ki...

pekiii soruyorum, bu analitik geometri gerçek hayatta ne işimize yarayacak? hiiiççç...

kurbağanın sindirim sistemi gibin bişey... deli ediyolar kripto yu :))

Buzcevheri dedi ki...

Öğrenci olmak ne kadar güzeldi lan. Ahhh ahhh..

beenmaya dedi ki...

valla benimde öğrenci olasım geldi. analitik bile okumaya razıyım :))

Kriptograf dedi ki...

hehe ballandıra ballandıra da anlatmıyorum ki anlamadım neden bu kadar çok öğrenci olmak istediniz.

analitik geometri gerçek alanda eğer o üniversitede akademisyen olarak kalmazsam pek işime yaramayacak ama analitik düşünce diye bir şey var hocam farklı düşünmek bir nebze tam benim ayarım yani :)

Artificial dedi ki...

geldim geldim... genç dinamik kıpır kıpır avea genci tipi uni öğrencisi mode:ON gördüm seni ama notların da el yakıyo hani..
Matematik de diğer dersler gibi kullanılmayınca unutluyormuş çok fena, geçen gün bi liseli gencin derslerine bakarken kötü hissettim kendimi.. unutmuşum hep kuralları, ezberden çalamıyorum artık.. karaoke anca..

neyse seni de görcez uni bitince akademisyen olup çözülmeyen sorunsalları çözmeye fln kalkışmassan şayet.. hadi sana bi soru: bir yarışmada ikinciyi geçen kaçıncı olur? .. 6 sn içinde cevaplaman lazım.. 7 olursa vitamini kaçar..

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Çok güzel günlerdi yaa.
Belkide hayatımın en güzel günleri.
Ahhh ah yaşlandık be.

Her anını eksiksiz hatırladığım yıllar, yıllarım.

Gerçekten çok özledim.

Ve gerçekten hayatın tospembesiydi.

Geri dönsem o kadar çok ders çalışmazdım kesin!

Daha çok gezer eğlenirdim.
Daha çok kendime zaman ayırırdım.
Daha çok para harcardım.
E birde eşim duymasın sevgili mevzularını daha geniş bir yelpazede tutardım.

Final öncesi kötü örnek olmak istemem asla.
Çalışmadan da olmuyor o da bir gerçek!

Kolaylıklar diliyorum finallerde.

beenmaya dedi ki...

herşeyin gönlünce olması dileğiyle şimdiden iyi seneler...sevgiler...

Kriptograf dedi ki...

arti:vitamin kalmadı hocam posasını içtim ben o meşrubatın :)

yavru kuşun annesi: sizi geçmişe görütüp özlem duymanıza neden olduğum için çok üzgünüm :) bir daha yapmam pardon :)
teşekkürler.

beenmaya teşekkürler güzel yeni yıl dileğin için.

elmas: sen gel özele gel gel :)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Nasıl gidiyor finaller?

İyi mi?

Meraktayım.

Tekrar kolaylıklar diliyorum.

Geçmişe gitmek için sebep arayan biri olduğumdan sorumluluk benim, yazıların/ız çok samimi onların bir suçu yok yani:)