15 Kasım 2008

Her Başarının Ardında Bir Başa(Ğ)rısı Vardır?

Sözü daha önce hangi düşünür/filozof söylemiştir hiç bir fikrim yok çünkü bu sözü ben uykuluyken buldum. Hiç alakasız bir anda geldi aklıma, ama sanırım bilinçaltım bunun nedeni. Son günlerde okuduğum bloglarda hep canbaz bloggerlar kelime oyunlarından falan yararlanıyorlardı. Bende sanırım bilinçaltım yani, onları kıskandı ve dayanamadı sonunda üretti. İlk aklıma geldiğinden hadi len bu kadar kolay bulunabilecek bir kelime oyununu senden önce mutlaka biri bulmuştur dedim kendi kendime. Arama tarama ve gerekli testlere rağmen şaşkınlıkla söylemeliyim ki yok bu sözü benden önce söyleyen.

Baş ağrısı ayrı yazılır ama boşverin. Ne demiş Yalın "koyver gitsin"...

bitti lan bu kadar...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

başcanbaz benim dimi?

Kriptograf dedi ki...

baş son diye sıralamadım ama evet hocam sizde varsınız canbazlar içinde :)

Buzcevheri dedi ki...

ben de kıçcambaz olayım. =)