28 Ekim 2008

Yurdus Kurumus Kütahyas :) Mitolojide öürencilik yüzyılları...


Zamanın birinde Kütahya'da bir oğlan yaşarmış ama aslında bu oğlan Kütahya'ya bir mecburiyetten dolayı gelmiş. Gelmek istemiş mi istememiş mi bilinmez ama oğlan halinden şimdilik memnunmuş. Eğitim sisteminin vasat durumunu şimdiye dek sadece ortaöğretim kurumlarında tadan oğlan yüksek öğretim kurumlarınında dadına bakmış. Kyk ve diğer devlet eğitim kurumlarındaki yolluluk onu çok üzmüş sonra kendiside bir yolluluk yapmış. Lan odalar boş 1 ay sonra alabiliriz diyorlar çok pis sinir yaptım :) (burda kontrolden çıktım)

Neyse ya sıkıldım.


Burda bir heykel var adı vazo. Kütahya'nın adres referansı resmen. Nereye giderseniz gidin vazo sizin sırtınızı dayadığınız nokta. Zaten Kütahya'nın benim bildiğim 4 5 ilçesi vardı harbiden o kadarmış. Simav, Gediz, Domaniç, Tavşanlı,... daha sayardımda tabelaların yanından vırııııınnnn diye geçtik okuyamadım. Ha unutmadan söyleyeyim şöförleri deli. Ben İzmir'in şöförlerine derdim sıyırmış diye ama Kütahya'nın belediye otobüs şöförleri onlardan beter. Çok yavaş gidiyorlar lan. 45 dk lık yol gidiyorum her gün 40 ın üzerine çıktıysak na şu sosyal tesisten çıkmak nasip olmasın. Burada internet saati ne kadar bir bilgim yok ama yanımda 1 gün oynayabileceğim kadar parayla geldim. Burada ne ne kadar hiç belli olmuyor. Kuru fasulye 1.5 ama yoğurt 1 ytl :) Saçma bence lan...

Sonracıma dün ilk dersime girdim. Aynı liseymiş lan hiç farkı yok. Hala hoca tanım yazdırırken arkadan duyamayan biri soruyor.
-"birebir ve örten fonksiyonlardaaa ...böyle olur"
--nasıl hocam?
-aha böyle bak...

ben bu diyaloğu yüksek öğretimde duymazdım sanmıştım. yıkıldım diyebilirim resmen. Çok pis hüzünlendim gittim hemen yattım. :) Yataklar çok rahat burada o çok ayrı bir mevzu.

Çamaşır makinasını çalıştırmasını bilipte yurtta kalmak isteyene her zaman yer var onu anladım. 20 dk falan uğraşıyorlar makinayı çalıştırmak için. Biz ayrı bir tarafta kalıyoruz 1. sınıf erkekleri olarak. Asıl bloklarda büyük "abi"ler ya da ablalar kalmaktalar. Köy gibi lan bu yurdun bahçesi. Tulumba falan var. :)

Binanın içinde ütü masası var daha ütü için kullanıldığını görmedim. Genelde üstüne oturup hasret giderici konuşmalar yapan gençler var ebelerinin veynleriyle.
Ben konuşmalarımı genelde yatağımda yapıyorum öyle daha rahat. Hem baz istasyonu penceremden gözüküyor iyice radyasyona maruz kalıp sonra uykum geliyor zaten. Ya da uyumaya zorlanıyorum o radyasyon etkisiyle.

Neyse efendim Kütahya'dan bildireceklerimiz bunlardan ibaret. Bugün tatil yarın tatil ne yapacağım hiç bilmiyorum. :) Yarın galiba vazoya giderim :)

Yurdun tv kumandasını alıp cnbc-e açıp kaçacağım, yastığımın altına koyacağım sonra butun gun cnbc-e izleyeceğiz. Ne güzel lan "the tudors" falan filan. Ama burdakiler arka sokaklar-sıradakiler falan izliyorlar. Huysuzla izdivaç seyrettik mesela :)


9 yorum:

kutup zencisi dedi ki...

eğitim şart krip...

senden çeşitli atraksiyonlar bekliyorum orada... eğer yüksek öğretim sistemini düzeltmeyi başaramazsan bu 4 yıl içerisinde hiç görünme gözüme...

bloğunu hacklettirme bana sonra :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Yazıyorum yorumum çıkmıyo. Çok sinirlendim çok.

bahtsız bedevi dedi ki...

Neyse çıktı :)

Alışamamaya alış şimdiden. Allah sabır versin :)

Kriptograf dedi ki...

kutup zencisi:4 yıl kısa bir süre hocam ne yaptınız yahu devletlerin kalkınma planları bile 5 yıllıkken benden 4 yılda tabuları yıkmamı bekliyorsunuz. yuhunuz :)
çalışmalara başladım bugün mesela sabah kahvaltısında çay şekeri 5 taneyle sınırlıydı ben o sınırı bir arkadaşımın ricası üzerine 12 yaptım :) artık şerbet içiyor kendisi...bi yerden başlamak lazım.

bahtsız bedevya:amin,ya aslında o kadar erkek bir arada olunca ve herkeste sizin gibi (çöm) olunca komik bir durum oluşuyor.

kıyak dedi ki...

Yeğen
yourt gönderiyim mi sana?
bana bak sakın psişik gruplara adapte olayım deme.

Yeğen sen gidince burası çok deişti.
Sokağın başına Mankenliğe giriş kursu açıldı.
hergün cıbıl cıbıl kızlar mankenliğe giriş yapıyo.
kaavede seyrediyoz halil emminle.
boşver çocum sen karekökü almaya bak ilerde lazım olur.

Kriptograf dedi ki...

yok ben daha çok ayran içiyorum. :)

ibraam dayı mankenlik kelimesini neden büyük harfle yazdım yoksa mankenliğe karşı bir zaafın bir özel isim saygın mı var :) Hani pek şikayetçi görmüyorum seni :)

gelmediği derslerin imza kutularına imza atmayı başaran tek öğrenciyim sanırım. Derse pazartesi girdim ama onden önceki pazartesi gününün dersine imza attım hatta o da yetmezmiş gibi bütün derslerin. galiba hiç devamsızlığım yok şuan :) acemiyim banane :)

odada bir şırnaklı hemşire var :) ben daha pisijiğini görmedim. Erkek ve kendi ideolojik düşüncelerini bulduğuna adapte etme çabasında. Dötümü dönüp yatıyorum çay ısmarlıyor :) bi defol blder uyuyacam diyorum biskrem alıyor. Hani ben mi ona aşılıyorum o mu bana bilemedim. :)

Adsız dedi ki...

Serkan olum bu kriptograf senin takma ismin mi yani nickin mi?

furkan dedi ki...

BU arada ben Furkan

Kriptograf dedi ki...

adsız ve furkan galiba aynı kişisin :) evet abi nickim veya takma ismim. o benim