4 Eylül 2008

Çoeak Eskilerde Bir Yerlerde Kalmış


Kişilik bozukluğu yaşayan insanaların ne zaman ne yapacaklarını kestirmek gerçekten zordur.Onlara göre yapacakları hep belirlidir bizler gibi ama dışarıdan bakan bir insan normal düşündüğü için böyle bir insanın ne yapacağını düşünemez.
İşte herkes yer yer böyle bir döngü içine girebilir.Ben girdim gibi oldum o yüzden bahsedeyim dedim.Günde iki sınav oluyorum şu aralar,akşam eve gelmem ile sınavları sıraya koyup çalışıyorum.Sosyal hayatım inkılap tarihinden öteye gitmiyor şu aralar.
Bu gün yarına sınavı olmayan bir gün.Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.Kendimi toparlar toparlamaz bu kelimeleri yazdım işte...
Daha bir çok saçma sendrom türetebilirim ki türettim fakat yazmak değerlerini azaltacak diye düşünüyorum diyeceğim ve bencil darbesi yiyeceğim :)
Herkese iyi günler...

Nostalji yapalım dedik fena mı oldu :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kanka güzel yazmıssın :D bişey dicem kanka bir ara msn ye gir konuşalım bea

Adsız dedi ki...

isimsiz çıktı uygar ben :D