22 Eylül 2008

Sen Ben olsan Bende Sen

Günlük düşün ki sen ben olmuşsun bende sen. Bana ne yazardın?

Dur bak gör ne yazıyorum...

Sana çok fena yazardım serkan varya kılım zaten 1 yıldır skerttin resmen beni burda.

Planlanan yazılarınla zaten mahvolan hafızam taaa ebesinin şeyine gidip oralara yorum bırakanları sana söylemeye çalışan uyarı sistemlerim göçmüş durumda. Bana sık sık yazmanda hiç hoşuma gitmiyor açıkçası durup durup 5 yazı birden kaktırman bünyemde telafisi zor hasarlara yol açıyor. Sonra ayda yılda bir hizmet dışı kalıp başımı dinleyeyim kendimi yedekleyeyim diyorum o zaman bile yazıyorsun paso "nasılsa sen hizmet içi olunca sokarsın bunları yayına" demenden bıktım anmlıyor musun.
Seni bulduğum yerde çok fena yapacağım. Sağıma soluma koyduğun şu resimler anketler falan da acayip yoruyor beni. Zaten ankette bok gibi gidiyor. Millete nescafeyi nasıl sevdiklerini sormuşsun onlar "burda ar edep kalmamış" demişler bencede kalmadı serkan biraz adam ol edepli yaz şuraya. Zaten saçmasapan konulardan nerelere geliyoruz yeminle benim başım dönüyor hayır bazen düşünüyorum acaba bu yazıları nerden uyduruyorsun. Ha tamam hakkını yememek lazım arada attırmışsın bir kaç awesome ama yetmez. Ben ki ibrahim tatlıses'e, nihat doğan'a ve ayşe hatun önal'a blogluk yapmış bir blogum sen vız gelirsin trıs gidersin tamam mı. Senin varya anlattıklarına gülmüyorum lan ben. Bak bozuk bozuk cümle kurdurtuyorsun bana. Bi deneyelim bak ben sana anlatayım bakalım o zaman ne olacak. Bendeki hikayeleri duysan gülmekten götün düşer. Yanakların kulaklarına doğru gerilir ağrı yapar.
Senin dünyadan haberin yok serkan tam bir odunsun sen. İnsan iki nezaket yapar blogun arka plan rengini falan değiştirir bi iki yardımcı program kaktırır da yükümü hafifletir ama yok anasını satayım hep bana hep bana.
Paso oraya buraya lınk verıyon mıllet nerden geldı nereye gitti sağ tarafa yazmaktan iflahım kesildi. Hayır anlamadığım senin ben ta.. neyse uzatmayacağım ve bu saçmasapan günlükte bana da yazmak için ayırdığın bu sayfayı al da mötüne sok tamam mı?
Ama yinede seviyorum lan saçmalamanı. Olum bak ağlattın a.q. Hadi defol şimdi.
Sen ben olsammış ben sen olsammışmış neyse ne yazdık işte şimdi yazıyı yayınla'ya mı basacam nereye basacam sölesene velet. Şimdi kaydet mi diceeem?
Bastım gitt....

Sonra ben rüya görmüşüm rüyamda da tabi müsait iseler sayın Buzcevheri ve Kutup Zencisi tutmuşlar günlüklerine söz hakkı tanımışlar. Mimledim işte yahu. :) Yazınız efendim bakalım. Siz günlük günlükte siz olsaydı günlük size ne yazardı. Karışık değil be o kadar :)

6 yorum:

Buzcevheri dedi ki...

Fırsat bulduğum an miminizi mimmeye çalışacağım efendim. İlginç bir mim..

Kriptograf dedi ki...

iyi mimler efendim. :)

http dedi ki...

:) bu ne fantastik bir konu böyle ya...günlük size yazardı?

harry potter tadında bir şeyler bekliyorsan eğer hiç boşuna harcama zamanını derim kirptograf :)

benim günlüğün bana yazma şansı olsaydı eğer konuyu bir cümle ile özetler;

"yeter be, banane senin bütün gün ne halt ettiğinden...anlatma bana, bilmek istemiyorum, manyak mısın nesin ulan" şeklinde birşey yazardı sanırım :)

Kriptograf dedi ki...

hocam ben sizin günlükten daha marjinal yazılar bekliyorum :)
yüzlerce kişi arasından 10 günlük bir ince eleyip sık dokuma elemesi sonucu seçildiniz :)

elbette mutlak bir isyan söz konusu :)

okyanus dedi ki...

"açıkçası durup durup 5 yazı birden kaktırman bünyemde telafisi zor hasarlara yol açıyor. "burda ar edep kalmamış" acaba bu yazıları nerden uyduruyorsun"arada attırmışsın bir kaç awesome ama yetmez."sen vız gelirsin trıs gidersin tamam mı. "Bendeki hikayeleri duysan gülmekten.."İnsan iki nezaket yapar..ama yok anasını satayım hep bana hep bana."Ama yinede seviyorum lan saçmalamanı. Olum bak ağlattın a.. Hadi defol şimdi."

:))koptumm koptum gece gece öldüm bittim ya:))çenem bir ağrıyo anlatamam ,bu yazdıklarını emaille bir çok arkime yollıcam:)))
allah da seni güldürsün:))

Kriptograf dedi ki...

amin efendim :)