20 Eylül 2008

Al sana başlık!

Son günlerde başlıklarım hep emir kipleriyle bezenmiş veya blogger a hakaret niteliğinde başlıklar olmuş. Farkında mıyım? hayır. Tepkiliyim kardeşim her şeye. Neden mi. Ya anasını satayım bir halk berberinde traş 3 ytl ye düşmüş bizim karşı apartmanın altındaki baran erkek berberinde 6 ytl. sahibi ile merhaba mız olmasaydı içeri girip
"merhaba traş ne kadar?
6 ytl.
ben senin taaaa..."
deyip çıkardım.

Basmane'de sabaha kadar açık lokant var lan. Çok güzel tavuk yapıyorlar ama tavuk yemedim. Adamın biri yiyordu gözüme pişmemiş gözüktü. Sırf tavuğun derisi güzel gözüküyor diye 4,5 ytl verilmezki. Cacık istiyorum ekstraya giriyor su içiyorum hesabı öderken 1 pilav 1 cacık 1 musakka 2 su diye sayıyor. Lokantacıyla merhabamız olmasaydı kulağına yaklaşıp
ben senin taaaa...


kahvaltılık gevrek aldım geçen tansaştan evde mutfak dolaplarına sakladım kardeşim bulupta benden saklamasın diye. Bulmuşlar hemde ne markete gittiğimi biliyor ne de bir şey aldığımı. Tırstım bir an sezgilerinden. Kahvaltılık gevrek şu sıralar tabaklarda sütle servis ediliyor. Oysa onu kahvaltıda yiyecektim ben. ben böyle kardeş ilişkisininde kahvaltılık gevreğe de. Dişime yapışıyor ya üstündeki kakaoyu emince sanki sapı kalmış gibi oluyor. kellogs ya ondan galiba. neydi lan boykut mu ediyorduk bir ara biz bunları.kellogs gel buraya gel. ben senin taaa...

bir çay 0,75 ykr olur mu lan çaycı. altı üstü yağmur yağıyor diye oturdum 2 dk hemen çay getirilir mi. İçmeseydin deme ağzını burnunu dağıtır çay ocağına bağlarım seni. Getirmeseydin içmezdim. Zaten televizyonda da yer misin yemez misin diye sorup duruyordu acun az daha giydirecektim zor yırttın çaycı. Ama bak seninle merhabamız yok ben senin varya taaaa...

kulağımı dalgınlıkla ıslak parmağımla kaşıdım,çok kötü lan. bir daha kulak kaşımam pis kalsın anasını satayım hala huylanıyorum...


kavak yelleri yaz tatilinde annem ve kardeşimin gittiği otelde bir bölüm çekmişler kardeşim kendini şu sıralarda bir şey sanıyor... onunla merhabamız neyse :)

3 yorum:

ruki dedi ki...

ben bi çıldırmış kendimi sanıyordum ya :)

Kriptograf dedi ki...

:) ne demiş ankaralı yasemin...
çıldıralııım çıldıralııım bu gece hepimiiz çıldırıalıım.

Farkettim ki kelimeleri böyle ıılarını falan uzatarak yazınca anlamlarını kaybediyorlar. evet farkettim...

okyanus dedi ki...

nerde bu millett nerde bu devvlettt:))
bir cocuk isyanda biri el uzattsın:))

ilkokuulda bu kahvaltı için migrosdan büyük bir iştahla alınan gevrekler,annemin saglıksız onlar demesi.. sırf abim sefio diye ben de sefmeye çalışmam ama berbat bir şey öggghh
kardeşine selamlar ,tam ben ya,bişey olunca hemen havaya girip kendini bişey sanmalar:)))