5 Ağustos 2008

Sayın Bayan Size Sitem Ediyorum!

Asırlardır anlamakta güçlük çektiğimiz konulardan biri karşı cins ve onların zihinsel sağlıklarıdır.

Çözmüş olan bir kaç sıyrık vardır. Üzerine film bile yaptılar ama bu kadınlar hala değişmediler. Yahu millet bizi anlamakta güçlük çekiyor normal mi davransak ne. Belkide onlar için normali bu kim bilir. Bazen o kadar çok istiyorum ki şu "kadınlar ne ister" filmindeki adam gibi onun bunun zihnini okumayı. İstediğini yapacağımdan değil acaba nasıl düşünüyorda bu sonuca varıyor sorusunda cevap bulmak için kullanacağım bu yeteneği.

Mesela hafif bir baş ağrısı var,halsizlik falan oluşmuş zamanla. İlaçlar zaten kar etmiyor ve asla etmez. Şu jelibon deneyini uyguladım geçende annemde tutmadı. Kadın "bu ilaca çok kakao koymuşlar ilacı az tesir etti bak hala başım ağrıyoor" dedi. Ben bunu kendimde denesem tutar be. O ilaçları alırken doktor hep uyarır çiğneme direk yut. Acayip korkarım ağzımda kırılacakta toz ağzımda dağılacak diye :) O yüzden hiç emmeden hiç tadına bakmadan yutmak için debelenirim. Çoğu erkekte böyle yapıyor kanımca.
Ha işte hafif rahatsızlık var baş ağrısı falan birini telefonla arıyoruz diyalog aşağıdaki gibi aynı.
-alo nurcan'la mı görüşüyürum.(halsiz ve başı ağrayan)
-evet kaddime abla buyur benim.
-nasılsın canım?
-iyidir abla seni sormalı ya işte çocuklar falan uğraşıoz halı yıkıyorum sabah beri,ilaç bitmiş onuda çocuklar almaya gidin dedim kavga ediolar kendi aralarında şimdi. O sen git o sen git dior birbirine.
-ha iyi ya canım işte bende iyiyim.
-ha abla sesin kötü geliyor ya hayırdır.
-yaaa canım çok hastayım ya,başım ağrıyor dün bütün gün temizlik yaptım beni bilirsin titiz insanım dayanamam öyle yastıklar bi tarafta,salonda bardaklar falan vardı onlar bile yordu beni,bılaşık,çamaşır,camlar,vileda,süpürge,astronomi,kriptoloji,felsefe,teorik fizik,gastronomi derken içim dışıma çıktı bebeem işte böle


Abarmasyondan fazlaca örnek bulabileceğiniz diyalogların temel hali bunun gibi aslında. 2 kadın telefonda konuşuyor telefon görüşmesi 20 dk karşılıklı soru cevap seansı 1 dk. Diğer bölümlerde herkes kendi derdini anlatıyor,birbirlerininkini yorumlarkende kendi rahatsızlıklarını araya sıkıştırıyorlar. Mükemmel bir söz sanatı var orada o da ayrı bir tez konusu benim için.

Bir örnekte kardeşimden vereyim. Evde 2 kadın bir ben yaşadığımız için fazlasıyla muhattabım kadın bünyesiyle.

Ağız yaralarımdan ötürü boyoz boaça falan al demiştim kardeşime umutsuzca. Kuaföre gidiyordu çünkü yaklaşık 2 saat kalırdı benimde kahvaltı bu saatlere kalırdı. Yinede dedim gelirken al gel diye. Tabi alacaktı ama kuaför saçını istediği gibi kesseydi. Kahkülleri aynı hizada olmuyormuş,kuaför saçlarını omurilik soğanına kadar kesmiş oysa bizimki omurilik soğanının 2 omur altına kadar istiyormuş. Bilememiş kuaför.

İşte bizimki böyle suikastlara kurban giderken aklının ucundan geçmemiş abim evde aç şurdan,şu gözüken fırından,2 adım atsam imalathanesine gireceğim fırından (ne kadar yakın olduğunu daha fazla örnekle ispatlamayacağım zira anladınız) boaça alayım demek.

Burayı 5 dk sonra yazmaya başladım...
Sanırım ben başından kalktığımda yazdıklarımı okudu şuan evden çıktı :) Galiba boaça alacak hiheuheuh :) Saçlarınında aslında o kadar kötü olmadığını söyledi. Toplayınca belli olmuyormuş kahküllerinin tanjantı.Yuuuh.

Sanırım bir kadının farkına varmasına neden oldum onların ne kadar zor varlıklar olduğunu. Ya da hiç bir şey yapamadım içinden geldi boaça almak,ya da saçlara zamanla alıştı ve gözüne iyi görünmeye başladı.
Hangisi olmuştu acuba?
İlk resime atfen bir de bu resim var :)


Üsküdara gider iken bir mendil buldum,
mendilimin içineee lokum doldurduuum
katibimi arar iken yanımda bulduuum,
katim benim ben katibin el ne karışııır
katibime kolalıda göynek ne güzel yaraşır

Son ki üç dört
Katibimi arar iken yanımda buldum
katim benim ben katibin el ne karışır
katibime kolalıda göynek ne güzel yaraşır.

Hiç yorum yok: