18 Temmuz 2008

Yeni Nesil Slogan!

Gün itibari ile yazacağım dediklerimi yazıyorum.Bir kaç gündür bu konuyu ele almayı düşünüyorum ama bloga yazmaya gelince aklıma gelmiyordu bir türlü konu sonra başka bir haber görüyordum ve basıyordum yaygarayı dünkü türk telekom yaygarası gibi :)

Yaygara ne demektir.Başına yay veya gar ekleyince değişen başka sözcük var mıdır.Gara gar (tren garı,otobis garı) isminin yönelme durum eki almış hali.

Tabiki günlerdir düşündüğüm bu saçma şey değil.
Bir banka,şu yeni el değiştirenlerden.Aklınıza gelmedi mi? Hani askeriyeye yakın olan.Ha tamam işte o Oyak bank. Evet artık ticari bir ismi olmasa da askeriyenin yıllardır emekçisidir kendisi.Şubelerinde çalışan güvenlik görevlisi bile asker çocuğudur veya yakınıdır bu bankaların.
Şimdi kendisi el değiştirdi. İNG yani İngiliz'lerin meşhur şimdiki zaman eki.Adamlar tutmuş eki banka yapmışlar.Yuh denmez de ne denir :)

Bak konuya giremedim can çekiştiriyorum hala.Girdim efendim girdim,bu bankanın bir sloganı var durakları zaptetmiş.
"Sizden güç almaya,gücünüze güç katmaya geldik".Ihlamurumu alayım geleyim sonra dalga geçeceğim bu sloganla...(15 dk sonra yazmaya devam ediyorum) Geldim.
Evet efendim şimdi gelelim sloganı mimlemeye.Güç dediğimiz şey insan vücudunda yapabilite kabiliyet ölçütüdür kimi zaman.Kimi zamansa üreteçlerin seri veya paralel bağlanması durumlarında oluşan uzun süreli ama az parlaklıkta veya kısa süreli çok parlaklıkta yanması gibi etki yapabilir.Yani şöyle ki gücünüzü az kullanarak bir taşı 5 dakika kaldırabiliyorsanız mesela 2 elinizi kullanıyorsunuz.Birde tek elinizi kullanarak bunu deneyin işte o zaman daha az sürede kaldırırsınız ve daha çok acı çekersiniz kaslarınız daha çok zedelenir.
İşte güç böyle bir şey iken bu şimdiki zaman eki nasıl olurda benden güç alarak gücümü arttırır.Hem bizden güç alacak hemde gücüme güç katacak.Lan pazarlamacı direk bu adam.Normal fiyatı 2000 ytl olan ürüne 1000 ytl zam koyduktan sonra kampanya başlatıyorlar.....evlenipte gelene 500 ytl indirim..... yok anasının gözü.Demek istediğim tam olarak buydu işte.Önce al sonra yarısını geri ver ama karşıdaki kar ettim sansın.Küçük çocuklara 5 6 tane demir para verip ellerinden sayıca az olan 1 tane kağıt parayı almak gibi.
Benden güç müç alamazsın şimdiki zaman.Katmam senin gücüne güç falan.


Bankalara Bakan Adam'ı dinlediniz...

Hiç yorum yok: