26 Temmuz 2008

Ufak Çapta Veri Kaybı!

Az evvel blog tasarımını değiştirmeye kalkıştım.Şu portakallı temayı denedim. Olmadı etiketler başlıklara girdi resmen. Yani tasarım biraz daha böyle kalacak. Biraz daha oynama yaptıktan sonra bir gece ansızın değiştireceğim.
Değiştirme yaptıktan sonra kaybolan bağlantılarsa cabası. Kafa göz dalasım var bloggera aynı temayı geri aldığım halde bağlantılara tıkladığı zaman ulaşamıyor. İyice b.ka sarıyordum son anda yırttım.

Bu arada bugün farkettim benim bir şans kılım varmış sırtımda hemde 20 cm kadar. Ölçtüm şu kumaş ölçmek için kullanılan bez metrelerle. Mezro mu öyle bir şey. Beyaz uzun ince ve kıvırcık. Ben onu sevdim o beni. Artık şans kılı mı bilinmez ama ben onu şans kılım olarak tanıdım umarım aramızda bir husumet çıkmaz ve bende onu hayatının baharında kopartmam.

Sandalyeye yine küçükken oturduğum gibi oturmaya başladım. Ortopedik rahatsızlığım nüks etti nüksedecek.
Çook uzun yıllar önce ben küçükken daha o zamanlar 75 bin lira ya cips alınabiliyordu. Bakkaldan sakız çalabiliyordum ve görülsemde salıveriliyordum hemen.Hatta görülürsem aldığım sakız kadar daha sakız veriyorlardı. Babama bir şeyler diyorlardı anlamadığım kelimeler ama sakız vermeleri hoşuma gidiyordu.
İşte o zamanlar ortopedik rahatsızlığım vardı,ayaklarım penguen gibi açıktı.Diz kapaklarım biraz dışa bakıyorlardı tek sebebi ise dizlerimin üstüne oturduğum zaman iki ayağımıda sağa ve sola açmak yani hayalarım yere deyecek şekilde oturmak. Bilmem anlatabildim mi? :)
O aralar doktora gidip duruyoruz ben periyodik olarak ortopedi uzmanının suratına işiyorum,be doktor olmuşsun ama çişten nasıl kaçacağını bilmiyorsun. Yeni yeni sormaya başladığım bir soru da şu,benim sorunum ayaklarımdaydı sen neden benim kilodumu aşağı indiriyordun ve büyümüş lan bu geçen geldiğinde küçüktü diyorsun.Kıpırdatırsan işerim bende. Kontrol mekanizması o zamanlar elimde değil :)
İşte deli gibi paralar ödeyerek yurdun dışından gelen ortopedi tedavisi için kullanılan ayakkabılar giyiyordum. Çok güzeldiler ışıklı falan doktor tedavisini yapıyordu bende arkadaşlarıma hava atıyordum ışıklarını yakmak için topuğumu yere vururdum. Onlarda yerdi.
Kısacası doktorla menfaat üzerine dayalı bir ilişkimiz vardı. Kendisi kadındı bu arada. Belkide pipimi oynatması bundandan ééééAMAN ALLAH'IM YENİ ANLIYORUM HER ŞEYİéééé

Ben bu moralle devam edemem sayın okur.
Bir daha yazana dek bütün sokak çocukları sizden danino almak için para istesin.Bartalomeus hepimizi korusun kutsal sürahisinden İstanblue içirsin.
Bişkekten yanlışlıkla amcam girmiş bloga yani yabancı bir hayranım hala yok. Vatan millet Sakarya takılmaya devam.
Yaşasın Vatikan.
Vatikanın emlak gelirleri düşmüş bilmem haberiniz var mı?
Adamlar "inim inim inlesemde gelme istemem istemem isteeeeeeeeemeeem" diyerek radyo yayını yapıyorlarmış.

Yolda "abi para versene ekmek alacam hadi be" diyen çocuklara " denizleri aşta gel kurbanın olam,kurtar beni buralardan ne olur"demek suretiyle kovalayınız. Gerçekten kaçıyorlar...

Hiç yorum yok: