6 Temmuz 2008

Erken Kalkıp Belgesel İzlemek?


Bu erkenden ne anladığımız çok önemli.Daha bir kez denediğim bu şey gerçekten güzelmiş,belgesel seyretmeyi günün her saati sevmemle birlikte,sabah güneş doğmada önceki 1 saatte seyetmek daha güzel olabiliyormuş.Varsa bir çay veya kahve ise yanında süper gidiyor.


"Manyak Mıyım Ne İşim Var Bu Saatte (hemde pazar günü)kalktım..."
Yok aslında bazı psikoloji problemlerim vardır ama bunlar mantıksız düşünmeme neden olmamışlardır genelde.Bunlar farklı kararlar almama yaramışlardır,hep yararmı bunlar bana onuda bilmiyorum.
Bu saatte kalkmamın asıl sebebi dediğim gibi belgesel seyretmek ama,demezler mi be adam pazar günü sabahın 4:30 unda kalkıp seyredeceğin belgesel ne belgeseli de bu uykudan feragat ediyorsun.Hardcore falan değil (hani insan belgeseli)bildiğiniz bibisi nin hazırladığı yılanlar hakkında bir belgesel.
Daha önce görmediğim sahnelerden oluşan bu bölüm gerçekten güzeldi,çünkü diğer hayvanlarla ilgili olanlar genelde derme çatma oluyor,yani ya en ilgi çekici yer üzerinde yarım saat durup çok konuşup hiç bir şey anlatmadan gidiyorlar,ya da aynı kareleri 100 defa tekrar gösterip insanı bıktırıyorlar.
İlk defa seyredenler için tam bir meyve tabağı bu 100 tekrarlı gösterim ama benim ve diğer kalifiye belgesel seyredicileri için mouse oynatıp video oynatıcısına müdahale etmemize neden olabiliyor.
Ha Belgesel de bir yılan belgeseliydi.Yoksa daha önce söylemişmiydim?

Bu arada sabah sabah tavuk koktu birden odam,biri dışarda mangal yakıyor yoksa bu kadar soslu balık(aslında tavuk ama balıkta but oluşu beni biraz heyecanlandırdı ve yanlışı değiştirmedim) bu saatte bir yeşil alanı bulmak için 2 km yürümeniz gereken bir yerde ne işi var kızarmış balığın.Anlaşılan biriside kalkmış uykusu tutmadığı için balkonunda mangal yakmış, belkide geceden kalmıştır,sabah 2 but daha atıp mideye indirecektir.Tam bir karmaşa olmuş burda ya balık ve but birbirine girmiş "Allah Allah ya tavuk diye aklımdan geçiyor balık yazıyorum.Bu hikayede adı geçen balık aslında tavuktur haha:)"
Neyse ona afiyet olsun,sizlerde bu yazıyı okuduğunuzda eminim belgesel seyredenler bunu 1 kez deneyecektir...

Bol bol portakallı ördek ve kek yemeniz temennilerimle,hepiniz hoşçakalın.

Hiç yorum yok: