26 Temmuz 2008

Ergen gonduk biraz sanki?

Ergenekonduk ya da ergen oğlanlara konduk ya ya da ergene mergene konduk.Çoğaltmak namümkün.Bundan ileri gidemezsiniz.2500 sayfalık bir iddianame okuyan mecralar sanıklar hakkında insan ömrünün ölümsüzlük şurubu içse bile yaşayamayacağı kadar uzun sürelerde hapis cezası vermeyi düşünüyorlar. 441,5 yıl 2 ay,2 kere ağırlaştırılmış müebbet---632 yıl 1 kere ağırlaştırılmış müebbet ve daha bir sürüsü.
Cezalar gerçekten temsili olsada bu konularda kanunun yaptırımını küçümsemek imkansız.Benim tavsiyem ise temsilen bütün üyelere 500'er yıl kurucu/yönetici olarak sıfatlandırılanlara da 1000'er yıl hapis cezası verilsin 2 kez ağırlaştırılsın.Dergi gazete,mecmua verilmesin falan filan.Hem akıllarda kalırlar hemde yaptıklarından biraz olsun utanırlar.Onlar artık iyi adamlar olarak anılmayacaklar. En azından Türkiye'de.
İddialar arasında Hizbullah'ın bile Ergenekonanlar örgütünün kurucu/yöneticileri tarafından kurulduğu da var.Davar.

Her neyse konuyu burdan açmak nasip oldu.İlhan Selçuk şairmiydi bu arada.Peker soyadında biri daha var.O da hakan Peker'in kardeşi mi? Sorular sorular sorular.
Ergenekon iddianamasinde garip şeyler de var.Mesela susurluk olayı 20. yy nin sonlarında denmiş.Hayda bre deryalar deryalar deryalar,biz deli kanlıyıııız.Ya gidin bakın dava dosyasına 19bilmem kaç deyiverin şuna 20 yy denirmi allasen :) Bu kelimenin nasıl yazıldığını hep merak etmişimdir.
----------------------------------------------
Günden ve Dünden Notlar,
Dün yeni bir sektöre sivi yolladım.Matbaada iletişimsel yaklaşım elemanı arıyorlarmış :)
Ya bakmayın yaklaşım maklaşım,bilgisayar başında oturup son matbaacılık haberlerini kontrol edip makinaya komut veren bilgisayara komut vereceğim.Bitti.
Her neyse cv yazdım fakat cd-writer bozuk olduğu için cd ye yazamadım.En yakın yazısı internet kafede.Bende yerini bilmiyorum,bilmediğin yol en uzun yoldur hep.
Anlıyacağınız başka yollar düşünmek gerekliydi.Usb bellek yok,telefon office dosyalarını barındıracak yeteneğe sahip değil.
2 mail adresimi kullanarak birinden diğerine attım.Sonra işyerine gittiğimde oradaki patron mu artık her ne ise ona ya ben mailden maile attım cv yi burda açsam olur dimi dedim.Olur aç şurda bilgisayardan dedi.
Sonra ben bunun bir hata olduğunu ve buraya son gelişim olduğunu düşüneye başladım.Daha işe başlamadan iş malzemelerini kendi menfaatim ve özel işlerim için kullanmaya başlamıştım.Benim hakkımda işe girerse sitelerde fink atar iş yapmaz gibi bir kanı oluşmadıysa pazartesi ararlar...

Günden notlar
Bugün babamla buluşup onun mahkemesi için dilekçeyi kağıda döktük.Dökmeden önce telefonda konuşuyoruz.
-Alo oğlum nerdesin?
--Evdeyim baba kahvaltı ediyorum.
-İyi ne zaman çıkarsın ben çıkıcam birazdan.
--Tamam 1 saate Tekmar'In önünde buluşalım.(Tekmar adeta bizim birbirimizi bulma yerimiz)
-İyi erken gelirsem senin eski dershanenin ordaki kahvede otururum.Orda da çay 1.5 ytl gerçi.Hadi sende çık bekletme beni.
-İşte ben çıkıyorum şimdi tamam.

Babam içinden sesli düşünmüştü,telefonu kapatınca dedim ya ne die bana orada çayın 1.5 ytl olduğunu söylüyorsun ki.Hiç yapmazdı böyle şeyler.Tırstım :) Sakallarımı kesmedim yine 45 dakika sakallarımdan konuştuk.Daha doğrusu oturduğumuz kafede ben karşı masadaki bayanla kesiştim o konuştu.
Neyse fuarda fanta gençlik festivali vardı başlayalı 2 saat 16 dakika oldu şuan.
Beyaz,Sertap ve Emre'yi gördüm fuarda 15 dklığına turlarken. Beyaza el salladım şaşkın bir şekilde onu tanıdığımı ve onun bir tanıdığı olduğumu sandı o da bana buyur bir şey mi dedin ne vardı tarzında elini salladı. Sokaklarda görmeye alıştığımız tarzda değil ama adam gibi ve üslubuyla :)

Tamam bitti galiba.Yarın bi kaç SEO'dan bir şeyler kapmak için Konak meydanında sıcağın anlında buluşacağız galiba :)
Beklerim saat 1 de orada olacağız. En uzun ve zayıf olanları benim onların :) Hiç kız yok aramızda üzücü olan o...

Düne bugüne ve gelene geçene bakan adam yazdı.

Hiç yorum yok: