9 Temmuz 2008

Dalları Bastı Kiraz Gel Bana Bu Yaz Biraz!

Namı diyar Hatçe,yeni haliyle bomba gibi olan Hatice den bir alıntı yaparak başlayayım dedim yazmaya.Daha önce hiç aklımda yoktu oysa böyle saçma bir başlangıç ama neden yazdım bilmiyorum.

Her neyse az önce yazacağım dediğim şeyleri yazmıyorum henüz haberiniz olsun.Haberiniz olsun demişken haberdar etmek ve habercilik üzerine üç beş bişeler çızıttırmak istiyorum.

Bilinenin aksine habercilik artık sizi haberdar etmek için uğraşan adamlarla dolu bir sektör değil.Artık haber olsun diye yapılan boş sayfaları doldurmak için yıllık haberler yazılan.Garip garip fotoğrafları koyup alta garip garip insanlardan gelen yorumları yapıştırmak habercilik olmuş vaziyette.Oldu artık yapacak pek fazla şey yok.

Ortada çok fazla medya olmadığı için hepsi aynı şeyi yazıyorlar günde 3 gazete almama rağmen hiç bir b.ktan haberdar olamıyorum gazeteler sayesinde.Tek vuruşları manşetleri.Şu sıralarda çok yoğun bir gündemi olan Türkiye'de olduğu için bu böyle.Ergenekonut,Transferler,saçma promosyonları bile manşet yapan gazeteler mevcut bugun bayilerde.
Sanane be adam elalemin gazetesinden sayfasından giren çıkan mı var;;şey aslında yok ama abi ben alayım diye yapmıyorlarmı?;; s.kturtma şimdi almana falan alsanda almasanda onlar her sabah orada olacaklar ne alakası var şimdi tepemin tasını attırma benim adam gibi al oku okumayacaksan al bulmacasını çöz çözemiyorsan yarını bekle cevaplarını veriyorlar.

Tamam geçtin hepsini şimdi sizlere moda iconundan,yılın en pahalı transferinden,ergenekonut denilen yerden,Prensin ameleliğinden,Sabah'ın promosyonundan,martıların sosis avlamalarından ve sivas sporun 2. tur eleme maçlarında ne yapacağından falan bahsetmeyeceğim alın bir iki gazete de HABERİNİZ OLSUN.

Haber başlıklarından inanın en anlamlıları bunlardı.Moda iconunun merak edenler için eveeeeeeeet bu yazın moda ikonu İvana Sert miş arkadaşlar adını daha önce hiç duymamış olduğumuz bu hanımefendim ikonumuz artık.Ne giyerse onu giyip ne sürerse onu süreceğiz.
Ya bak gene sapıttım,şeridimden çıktım.Biraz daha okuyayım daha sırada köşe yazı canavarı var...

Resmi indirip renklere parande attırdığınız zaman asıl vurgulanmak istenen düşünceye nail olacaksınız.

Hiç yorum yok: