23 Nisan 2008

IAB ve Interact 2008

IAB (Interactive Advertising Bureau) Europe desteğiyle, IAB Almanya tarafından ikincisi düzenlenen Interact 2008, Avrupa’nın online dünyasını bir araya getirecek.

Interact Konferansı, 2 ve 3 Haziran’da Berlin’de gerçekleştirilecek. Avrupa’nın önde gelen Internet kuruluşları, reklam ajansları, araştırma şirketleri ve medya ajanslarından yaklaşık 600 katılımcının beklendiği Interact 2008’in ikinci günü
Alman Ticaret ve Sanayi Bakanı Micheal Glos tarafından açılacak.

Glos’un yanı sıra, Jaap Favier (Forester Research Başkan Yardımcısı ve Araştırma Direktörü), Susanne Kunz (Procter & Gamble Media ve İletişim Direktörü) ve Jay Stevens (My Space Avrupa İşletmesi Başkan Yardımcısı) konuklar arasında yer alacak.

Interact 2008, IAB Almanya öncülüğünde Online Marketing Circle (OVK) ve The Federal Association of the Digital Economy (BVDW) ortaklığı ile gerçekleştirilecek.

Avrupa online pazarlama ve marka stratejileri, online reklamcılığın yeni şekli, kullanıcı davranışlarındaki gelişmeler ve online reklam istatistiklerinin en güncel sonuçları, iki gün sürecek olan Konferansın ana konuları arasında yer alacak.

Online Marketing Circle Başkanı Paul Mudter yaptığı açıklamada, “Örnek çalışmaları, projeleri ve konuşmacıları, Avrupa’daki tüm ulusal IAB temsilcilerinin katılım ve teşvikleriyle özenle seçtik. İki gün boyunca sizlere zengin bir içerik sunacağımızı garanti edebiliriz.” dedi.

Ayrıca WPP ve büyük medya şirketleri temsilcilerinin de konuşmacı listesine ekleneceği, içeriğin önemli markaların örnek vaka çalışmaları ile tamamlanacağı belirtildi.

Avrupa’daki IAB temsilcilerinin işbirliğiliyle zengin bir içerik...

IAB Europe Başkanı Alain Heureux verdiği demeçte, “ Şu anda vaka çalışmalarını seçme aşamasındayız. Avrupa’nın önde gelen pek çok markasına ait kampanyalardan oluşan önerilerin bize iletilmesi, endüstrinin büyük reklamverenleri açısından interaktif reklamcılığın önemini vurguluyor.” dedi.

Ayın 3’ünde Alman Ticaret ve Sanayi Bakanı Glos’un açılış konuşmasını yapacak olması, interaktif reklamcılık ve Internet’e verilen önemi somutlaştıran bir olgu.

Konferansın birinci günündeki seminerlerde ulusal IAB’ler ve European Interactive Advertising Association (EIAA) temsilcileri, online pazarlama endüstrisinin önemli uluslararası projeleriyle ölçümleme standartları üzerinde çalışacak.

IAB ve EIAA’in mevcut girişimleri, IAB’nin tüm sektör tarafından beklenen Avrupa reklam istatistikleri açık oturumlara katılanlarla paylaşılacak.

Interact 2008’e; Polonya’dan Türkiye’ye, İtalya’dan Norveç’e kadar Avrupa’nın birçok ülkesinden gelen IAB temsilcileri katılacak. Böylelikle Avrupa çapında online pazarlama ve interaktif iletişimi kapsayan bir ticaret konferansı gerçekleşmiş olacak.

IAB Almanya tarafından organize edilen Interact 2008 Online Marketing Circle (OVK) ve Federal Association of the Digital Economy (BVDW) ortaklığı ile gerçekleştirilecek. Bu kongre aynı zamanda World Federation of Advertisers (WFA) ve European Association of Communications Agencies (EACA) tarafından da destekleniyor.

15 IAB temsilcisi ve EIAA, kongrenin gerçekleşmesi için operasyonel destek veriyor.

Interact 2008’in katılım ücreti 675 Euro ile 775 Euro arasında değişiyor, IAB üyesi katılımcılara 100 Euro tutarında bir indirim sağlanıyor.

Ayrıntılı bilgi için; www.interactcongress.eu

Hiç yorum yok: