15 Mart 2008

Fenerbahçe Chelsea

Cuma günü yapılan şampiyonlar ligi kura çekimlerinde Fenerbahçe'nin rakibi olan Chelsea takımı gerçekten İngiltere liginde gayet başarılı bir takım fakat asıl konu farklı.
4 İngiltere takımı katıldı kuraya Fenerbahçe kendi tarihini yazıyor.
Fenerbahçe Chelse'yi yenerse bikini giyerim gibi yorumları hem internet hemde günlük hayatta duymaya başladım.Bende Fenerbahçe'liyim ve bir arkadaşla konuşurken kendi kendimizi eleştirirken buldum.Ya abi en azından Menchester kadar fark yemeyiz dedi birden.Bende ona uydum ve 2. bir Servet vakası bizi mi bekliyor yoksa dedim birden...
Derin sessizlikler birbirini kovaladı.
Şimdi sizlere sormak istiyorum Fenerbahçe Chelse'yi yenerse bikini giyer misiniz?
Kura çekimlerinde şike var diyorsanız bırakın içinizde kalsın çünkü bugün ben dedim ve şiddet kullanılmak sureti ile susturuldum...
Fenerbahçe mi Chelsea mi?

Şahsın Kalemi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

FB Her Rakibini Kadıköyde Yaptıgı gibi chelsea de chelSİE yapar canınızı sıkmayın =)))))