5 Şubat 2008

Msn Messenger Kişisel İleti Mesajları

Son 1 ayda gördüğüm bütün mesajlar adeta çaba harcanarak yapılmış sanat eserleri gibi.Okudukça gülesim güldükçe okuyasım okudukça kendim de yazasım geliyor.Bir kaç örnek ve benim yazdıklarım...

-Kişisel ise burada işi ne?
-Kişisel olan tek şeyim iletim di bırakın yazmayayım onuda.
-Nush ile uslanmayanın hakkı tekdir,tekdir ile uslanmayanın hakkı rokettir.(Çok beğenmiştim bunu)
iletisel bir kişilik girin,
-Kedinin uzanamadığı ciğer pis değildir, onu uzağa koyan pistir.
-"Senin aşk`ın Yalanmış. Bana YALANMAMIŞ`ı lazım",
-300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?,
-Azraili dişi göndersinler ölümle bile sevişirim şerefsizim,
-Teflon tava gibiyim kimseye yanmam kimseye yapismam,
-Bu sabah erkenden kalkıp bütün gün uyuyacağım,
-Çevrimiçi sayım çevrim dışı sayımın 10 katından 1 fazla olma ihtimali sayısal lotonun 1,3,5,7,9,10 numaralarına çıkma ihtimalinden ne kadar azdır,(Kriptograf)
-Çevrilen içlerden hiç hoşlanmıyorum,
-Kişiselleştirmesek mesajları nesnellikte fayda var kanımca,(Kriptograf)
-Windows live messengerRNA,
-Aslanlar kendi tarihçilerine sahip olana kadar avcılık öyküleri hep avcıyı yüceltecektir,
-Kişiye göre online,
-Meşgul yazan ama meşgul olmayan kişisini ispiyonlayan kişisel isyan mesajı giriniz,(Kriptograf)
-Gayem zatialinizi taciz etmek değil bilakis efkari umumiyede muhabbet kurmaktır. Testi cevabın kalbi hazalimi tamiri temin edeceğinden muhabbetinize talibim,
-Bu mesajı okurken ömrünüzün 5 saniyesini boşa harcadığınızın farkına varacaksınız,
-Hatun taş çivi çaksan yere çakar,
-Kızını dövmeyen torununu erken sever,
-Msn messenger talim terbiyeden geçemediği için engellenmiş kişisel ileti.(Kriptograf)

Yaratıcılıkları ile ünlü msn listemin kişilerine teşekkürü bir borç bilirim.Hepinizi seviyorum :)

Varsa sizinde kişi listenizde yetenekler buyrun yazın...

Hiç yorum yok: