13 Şubat 2008

Kendimi mi kandırıyorum?

Çok sık sorar oldum ama hep kendi ağzımın payını veriyorum evelallah ama soruyu 1 2 saat sonra tekrar sormam beni işkillendiriyor açıkçası.Başlayamamamın nedeni olarak görmüyorum ama başlamıyorum başlanılması ve belkide artık başlamak için çok geç olanlara.Kararsız mıyım hayır çok fazla netlikte uzun süre bulunmaktan şiddetli bulantı olabilir.Teşhisimi koymakta bile zorlanan tıp gripsin deyip geçiştiriyor.
Müzik dinleyip Niagara dan atlayasım geliyor ama tırsaklığım ağır basıyor.Müzik yanı tamamda atlarken esen rüzgardan korkarım :)
Zamanı durdurmak en son istediğim şey bekleyerek ne olacağımı görmek istiyorum fakat bekleyerek sadece "bekleyen adam" olabileceğim gerçeği aklıma geliyor.Ne olacağımı görebilmem için şuanın farkında olmamam gerekiyor.Sanırım bu duygu ömür boyu devam edecek ve ben bu fani hayattan ayrıldığım zamanda bunun farkında olmayacağım.
Yapamadıklarımı değil genelde yapacaklarımı düşünürüm ama biraz evvel farkına vardım hiç dile getirmemişim bunu.
Aşağıdaki cümlelerden hangisi yukarıda ki ile aynı anlamdadır gibi sorular aklıma geldi şimdi.
Çok fazla not tutar oldum ama tuttuğum notların 3 saniye sonra bir önemi kalmadığına kanaat getirip yırtan bir adam da oldum.Kontrolüm dışında gelişen birşeylerin hisseder hissetmez karantina çalışması başlatacağım.
Sonsuza yaklaşamayan Limit problemlerinden,havuzu dolduramayan musluklardan ve babasının yaşının 2/3 ü olma amacı güden kız çocuklarından dem vurayım dedim bu yazımda da...
Tanrı hepimizi korusun aziz kardeşlerim...

Hiç yorum yok: