22 Ekim 2007

Yağmurda Islanıyorum...

Bu gün İzmir'de sabah saat 6:50 gibi başlayan yağmur şu yazıyı yazdığım sıralarda hala devam ediyor.Sabah kulaklıklarla radyo dinleyerek otobüs durağına giderken caka da satıyorum hafiften :).Birden haldır huldur millet duvar kenarlarına kaçıştı bende kulaklık var çatılarda patlayan yağmur damlalarının sesini duymadım hafif bir çileme sanıyorum bunu.Ama çok geçmedi 20 sn falan sonra kafamdan biri aldı 1 kova suyu döktü.3 4 saniye içinde sadece o kadar ıslanılabilir.Barajları dolduracak kadar su geçti üstümden ben hiç aldırmadım uyku sersemliğide var üzerimde.(bunun farkına şimdi vardım o yüzden yazıyorum).
Uzun zamandan beri yağmamıştı İzmir'e bu kadar uzun süren bir yağmur.Yıllar öncesinde her hafta sonu yağmur bilirdim ben hatta küçükken o yağmurların bana inat yağdığını hafta sonu okul tatil ben dışarı çıkamayayım diye olduğunu sanırdım.

E tabi bunu geri dönüşü de var.Şemsiye yok,yağmur haddinden çok,ben ise kuru yerimi aramak ile meşgulüm kaldı mı diye soruyorum kendi kendime...

Hiç yorum yok: