21 Ekim 2007

Sayısal Loto 6 bilen 9 kişi :)

İkramiye 7.5 trilyona çıkınca millet sanki 7.5 tan aşagısına oynamam abi benim 7 trilyonu var dercesine :) doluştular bayilere.Bende doluştum ama ben yine 2 haftada bir oynarım yani...7.5 trilyonu zaten harcayamam kesin yastık altı yaparım :) kıyamam o paraya dura dura çürütürüm.Her neyse dun bakamadım sonuçlara sabah baktım ki bende 3 tutturmuşum :)
Hep tutup tutmayacagını surdan anlarım 5 kolon kendım oynarım 1 kolon makina eğer benim yazdıklarım makina ile tutuyorsa tutma ihtimali vardır kuponun en azından şans olup olmadığını anlıyorum orda bu kuponda da 3 tuttu boylelıkle 2 tane 3 bıldıgım bılet oldu :) ili bilet arasında tutanlar sayısal sonuçları olan 17-18- 21 di :)
2.850+2,850 eder 5.700 :D haftaya oynamak için para çıktı hadi bol şanslar...

Hiç yorum yok: