15 Ekim 2007

İsteyince Oluyor muymuş Olmuyor muymuş Kendime Sormaktayım...

İstemek gerçekten başarmanın yarısı mıdır.Ben istedim ama olmadı gibi bir cümle kurulabilme ihtimali varsa neden istemek sadece yeterli olmaz.Madem istemek başarmanın yarısı bende o başarıdan elde edeceğim yararın yarısını almalıyım mantık bu değil midir?

Tabiki bahsettiğim bir düz mantık eseri.Sorguları kalıplaşmış insanların mantığı düz mantık.Neden bu böyle olmasınlara tepkili kalabalık.
İstemek demek zaten birşeyler yapmak demektir.İstemek bir eylemdir gözle görülür ve başkaları tarafından farkedilir.İçten istenmez yani istediğinizi birilerinin görmesi gerekir sizin samimi olmanız için.
Yoksa sadece manevi konularda istediklerimizle kalırız.İstediğimiz herhangi bir şeyi yapmaya başlamaktır istemek,başardım demektir istemek.

İstek kelimesini tam tanım olarak aldığımızda ve tanıma cuk diye oturacak bir şekilde kullandığıımzda başarmışızdır zaten.Kalmamıştır istemekten sonra gelecek olan %50 lik dilim.
İstiyorum,Başarıyorum Şimdiki zamanda yapılan eylemlerdir bunlar aynı anda olmazlarsa bir değerleri kalmaz ya da biz başka birşey yapıyoruzdur...


İçimden geldi alaka aramamak gereklidir :)

Uzayın sonunun olduğunu söyleyen bir adam vardı hatırlar mısınız.Uzay aynalarla çevrilidir optik kuralları üzerine kuruludur demişti.Aynanın üstüne üstüne gidiyorsunuz ama görüntü gitmiyor hiçbir yere,normalde Dünya'da aynaya yaklaşınca görüntü küçülmeye başlar ama görüntü sanırım bu aynanın arkasında oluşuyor yani bir çukur aynanın odak noktası ile tepe noktası arasında kalmışız altımız üstümüz ayna merkezinde de duramıyoruz sonsuz var...

Gece gece bunları düşünerek uykuya dalacağım hadi iyi uykular bana...
Bu yukarda yazan şeyi okumuşlara afiyet,okumamışlara teklif,okuyacaklara da dikkat eyle ya rabbim...

Hiç yorum yok: