28 Ekim 2007

Boş Zamanlar,Zamanlamalar

Tatil günlerinde evde kaldığım zamanlar,genelde ya internete giriyorum daha doğrusu internete girmekten kalan zamanlarda yaşıyorum diyebilirim.

Biri sordu biraz önce "ee yarın tatil ne yapacaksın bakalım evde?".Düşündüm ve dedim acaba sağ tarafımın üstüne mi yatsam yoksa sol tarafımın üstüne mi?
Önerisi sol tarafımda kalbim olduğu için sağ tarafımın üstüne yatmamdı.Sol tarafımın üstüne yatarsam kalbim sıkışabiliyormuş.Bende orda anladım neden arada kalbimin sıkıştığını çünkü ben hiç sırt üstü yatmam anneannemin deyişi ile ben yüzükoyun yatıyormuşum.Yani yüzüstü :)
Yastığa sarılıyorum kafamı 15 dk da bir sağa dönük ise sola sola dönük ise sağa döndürüyorum sabaha kadar.

Kimileri nasıl yatarsa öyle kalkıyor,nasıl beceriyorlar öyle durmayı yoksa yatıyorlar sonra dönüyorlar şekilden şekile giriyorlar ve sabah uyanmalarına yakın bünye harekete geçip uykuya daldığım hale gelmeliyim deyip konumunu mu değiştiriyor.Hayır uyurken hareket etmemek namümkün.Hiç yastıkta mı ısınmıyor ya :)(Yastığa kafamı sürttükçe yastık ısınır e zamanla yastığın öbür tarafı daha az etkileşim olduğu için soğuk kalır,yastığı çevirip suratımı tam ortasına koydum mu gerisi zaten sabaha kadar süren bilinçaltı saçmalıklarımla dolu bir gece.)

Rüyayı neden gördüğümü merak ederim ama ne gördüğümü hiç hatırlamam.Sonra yolda yürüken lan ben bu anı sanki daha önce yaşadım derim(dejavu,mejavu).Oysa mümkün değil yaşamam önümde tarih ve saat yazan bir tabela var,daha önce yaşadığımı düşündüğüm olay ise o tabelaya bakmadan önce otobüsün falan gelmesi.)Halime şükredip yoluma devam ediyorum...

Boş zamanlarınızda ne yaparsınız serkan bey?.
El cevap:Yatarım ve yatmadan önce sağ tarafımın üstüne mi sol tarafımın üstüne mi yatsam diye düşünürüm.
a kişisi:hmm anladım o zaman sizi şöyle diğer koğuşuna alalım.
b kişisi:haa öyle mi aa Mustafa Topaloğlu aa Einstein aa Arto,Yıldo ve Ajdar sizde mi buradasınız ne güzel merhabalar herkese.

Hiç yorum yok: