26 Eylül 2007

Kim olmayı dilerken kim olma çabası?

Hep nasıl davranmalıyım sorusu gelmiştir aklıma burda ne yapmalıyım.Ama bilinç dışı bir şekilde 6. his gibi sanki düşünmemek nefes almamak gibi benim için.Hep düşünürüm yolda yürürken bir şey anlatırım ama yanımdan geçen adamın gömlek düğmelerinin markasını okumak için gözlerimi kısarım ve bu anlatımımı etkilemez.Kimse farketmez edende zaten dikkate almaz benim garipliklerim olarak akıllarına yazılır.
***Ben çok fazla yalan söylemişimdir.Yalanlarımın kimseye zararı olmadı şu ana kadar.Olsa bile telafisini becerdim.Beyaz mı yok bunlar gri gibiydi biraz ne Cenk ederken düşmanı şaşırtmak için söylendi ne de dargınları barıştırmak tamamen kendi uydurmamdan çıkan yalanlardı.
***Ben fazla konuşmayan birisiyimdir.Sosyalleşme çabalarıma tanık olanlar genelde farklı amaçla yola çıktığımı düşündüler.Konuşmam ama çok fazla yazarım yazdığım her kelimeyi 3 kere anlarım 1.ne yazacağımı bulduğumda bu kelimei ilk anlamamdır.2.yazarken tekrar okurum bu 2. dir yazdıktan sonra ardına yazacağım kelimeyi bulmak için önceki kelimeyi tekrar okur ve yine anlarım.
***Uzun ve sadece anlamakla mecbur olanların anlayacağı cümleler kurarım ya hep ya hiçtir yazılarımın anlaşılma düzeyi.
***İtilip kakıldığım zamanlar çok olmuştur hayatta hep iyi başlarım insanlarla ilişkilere fakat sonra dalga konusu olurum koruyamam o aradaki mesafeyi ben laubali olunca ardı arkası kesilmeyen bir ordu üstüme doğru gelir.
***Uzunumdur inceyimdir sık ve az yerim bazı 60 yaş üstü komşularıma göre ilerde duba gibi olacağım onların hayat tecrubelerıne guvenıyorum...
***Kültür Portakal'ıyımdır,benim için özel isimdir bu özeldir ya da isimlik konusunda sıfat mıdır gibi sorular sorarım kendime.Bilimle Felsefe ile ve tüm türevleri ile ilgilenirim.Felsefe ile ilgilenmeyen insan zaten önüne koyulan otu yiyen Atlara benzer bence.Felsefe düşünmektir insan düşünmeden neden yaşar.Felsefe sorular sormaktır cevabını merak ettiği için değil kendi soru işaretlerini aşabilmek için her soru işareti cevap istemez.
***Cyrkon şeklinde bir nick buldum daha doğrusu oluşturdum.American Cyborg daki cyrborg u aldım adım olan Serkan ile harmanladım ve üstünede cyrber ın okunuşunu koydum oldu Sayrkon şeklinde okunan CYrkON.Tam 6 7 ay sonra adıma domain alma amacındaydım aradım var mı ismim dolu mu diye.Sonuş evet vardı bir Polonya'lı şirketin adı idi Cyrkon şirket bir diş firmasıydı takma dişler falan pek anlayamadım fakat hafiften tıpa kaymış bir isim olduğunu anladım bu ismin.Bir anlamı hala yok marka ya da şirketin adı diyebiliriz.
***Son söz söyleyiciyimdir,ya söylediğimi okuduktan sonra kimsenin söyleyecek mecali kalmaz ya da ne dion s.çmışsın konuya yorumları yapılarak yazılmaz.Nadir dir yazdıklarımın tam anlaşıldığı anlayanlarda aşağı yukarı benim gibidirler.
***Belli amaçlarım var mesela ama amaçlar bakın tek bir amaç yok amaçlar birleşiyor ve tek bir amaç oluşturuyorlar ben oluşturmadan bırakıyorum ki ne istediğim tamamen belli olsun sanki kendimi kapalı tribünden seyreden bir izleyiciyim ne tezahurat ne bir pankart var elimde sadece seyrediyorum.Sonucu merak ettiğimden de değil sadece seyretmem gerektiğinden yoksa o andan itibaren devamını getiremeyeceğimden.
***Çok fazla soru sorarım sapkınlık derecesinde değil fakat normaller için denebilir.Sorduğum sorular söyleyeceğim kelimeyi oluştururlar.Her sorumun bir anlamı vardır.Aslında belki bulmuşumdur o anın anlamını sorduğum sorularla ama amacım bulmak değildir sadece sormaktır cevabını teorik olarak bilirim her sorduğum sorunun.Genelde neden olmasın şeklinde başlarım sorularıma diğer sorularım terimler ve özel ibarelerdir.


Neyse okuyupta anlayanlar hakkımda tam olarak bilgiye sahip olmuşlardır.Okuyanlar fakat sadece okuyanlar hakkımda yanlış düşüneceklerdir.Düşünsünler belkide amacım budur onlar için.

Bir dostumun biraz farklı bir versiyonda dediğini size aktarmak istiyorum.
Muhteşem günler,İnanılmaz yarınlar dilerim...Buydu

Serkan Özçim

Hiç yorum yok: